دانلود تحقیق درمورد كاربرد برنامه هاي علمي در انبار داري

دانلود تحقیق درمورد كاربرد برنامه هاي علمي در انبار داري

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد كاربرد برنامه هاي علمي در انبار داري

با دانلود تحقیق در مورد كاربرد برنامه هاي علمي در انبار داري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كاربرد برنامه هاي علمي در انبار داري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كاربرد برنامه هاي علمي در انبار داري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كاربرد برنامه هاي علمي در انبار داري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

امروزه با پیشرفت علوم و تکنولوژی امکان تولید انبوه کالا و فراهم شده است و این کار برنامه ریزی دقیق جهت استفاده به موقع و حداکثر از امکانات را می طلبد تقسیم کار و رشد جمعیت نیاز استفاده از فراورده های دیگران را بوجود آورده است و این خود زمینه پیدایش سازمانهای گردیده که در این نظامهای پیچیده فنی اجتماعی انبار به عنوان واسطه موجبات گردش کالا از تولید به مصرف را امکان پذیر می سازد .

انجام دادن قسمتي از وظايف و گردش كار سازمانهاي دولتي بخصوص مؤسسات صنعتي و توليدي مستلزم تداركات كالا و مواد اوليه وهمچنين نگهداري و در دسترس قرار دادن سريع وسايل مورد نياز آنها   مي باشد . بنابراين وظيفه كارپردازي و انبارداري در اين امر مهم را مي توان بخشي از وظايف مديريت براي حصول به هدف نهايي آن مؤسسه محسوب كرد.

بديهي است اگر مواد و لوازم در موقع معين تهيه و در دسترس واحد مصرف كننده قرار داده نشود ، در گردش كار و فعاليتهاي آن موسسه وقفه ايجاد مي گردد . بدون ترديد انبار كردن بيش از اندازه كالا موجب ركود سرمايه كه در بعضي از مؤسسات قسمت عمده سرمايه آن را تشكيل مي دهد خواهد گرديد .

درصد قابل توجهي از درآمد ناخالص ملي هر كشور ، به صورت مواد اوليه ، محصول نيم ساخته و كالاي ساخته شده در انبارها نگهداري مي شود ، البته نقش انبار در اقتصاد كشورهاي مختلف متفاوت است . در كشورهاي پيشرفته ، انبارها حلقه هايي از زنجير توليد ، توزيع و مصرف مي باشند و بدين وسيله توليد انبوه كارخانه ها و صنايع بدست مصرف كنندگان داخلي رسيده ، يا به مراكز صادراتي منتقل مي شود . در برخي كشورها نظير ايران ، كه واردات كالاها و مواد مختلف ، درصد زيادي از نباز كشور را تشكيل مي دهد ، انبارها بطور عمده نقش واسطه را در انتقال از مبادي ورودي كشور به مناطق مختلف و سپس توزيع محلي به عهده دارند .

افزايش ناگهاني واردات ، كه به دنبال افزايش قيمت نفت در سالهاي  52 ـ 1351 هـ .ش صورت گرفت و در چند سال بعد نيز روند تصاعدي خود را ادامه داد ، باعث شد تا هر كشور و اينكه حجم زيادي از سرمايه كارخانه بصورت كالا در انبارها نگهداري مي شود ، ضرورت توجه به انبارو مسائل مرتبط به آن در صنايع روشن مي گردد ، بمنظور درك اهميت اين موضوع مي توان به درصد موجودي انبار از كل دارائيها و ارزش ويژه در صنايع مختلف اشاره نمود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر