دانلود تحقیق درمورد مطالعه بازار

دانلود تحقیق درمورد مطالعه بازار

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مطالعه بازار

با دانلود تحقیق در مورد مطالعه بازار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مطالعه بازار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مطالعه بازار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مطالعه بازار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

- مقدمه :

ساخت مسکن و تهیه مصالح مناسب آن یکی از مشکلات عمده ای است، که به ویژه کشورهای در حال توسعه با آن مواجه اند. به علاوه در مناطق زلزله خیز، کاهش وزن و سبک بودن ساختمان نیز اهمیت فوق العاده ای دارد و در صورتی که نوعی سیستم ساختمانی سبک و ارزان قیمت برای ساخت مسکن ابداع شود، هم در کاهش خسارات و صدمات ناشی از زلزله موثر خواهد بود و هم میتواند به حل مشکل مسکن بویژه در نواحی محروم و روستائی به دلیل حمل و نقل، ساخت، استفاده آسان و راحت کمک کند.

در داخل کشور استفاده از مصالح سبک برای مناطق لرزه خیز کمتر مورد توجه قرار گرفته است. این عمدتاً به دلیل عدم وجود اطلاعات لازم و کافی در مورد مقدار تأثیر مصالح سبک مختلف روی رفتار لرزه ای سازه ها و هم چنین عدم وجود اطلاعات مربوط به نحوه تهیه و بکارگیری آنها می باشد.

مقوله سبک سازی از مهم ترین و اساسی ترین پایه های ساخت مسکن در جهان می باشد. همواره کشورها و صاحب نظران فراوانی سعی در به کارگیری مصالح بهینه جهت نیل بدین مقصود داشته اند، ساختمان مسکونی از نطر اسکلت نه تنها باید مقاوم در برابر نیروهای زلزله ساخته شود، بلکه باید دارای دوام لازم در مدت زمان پیش بینی شده برای بهبود برداری از سازه نیز باشد.

اگرچه از نظر عملکرد اقتصادی می توان بخش هایی از ساختمان را از مصالح سبک بنا نمود، اما اسکلتی که بتواند عملکرد درست داشته باشد، معمولا وزن قابل ملاحظه ای از ساختمان را به خود اختصاص می دهد. با افزایش ارتفاع و به تبع آن نیروهای حاصل از زلزله موجب می گردد تا مقاطع بار بر ساختمان بسیار بزرگ شده و تکان های ناشی از نیروی زلزله نیز در طبقات فوقانی شدید شوند یکی از سیستم های سقفی ساختمانی سبک که در داخل کشور طراحی و ساخته شده، به جای تیرچه های بتنی از تیرهای فولادی و به عبارت دیگر تیرچه خرپائی و عدم بتن ریزی در تیرچه استفاده می شود و بجای بلوک های سفالی یابتنی از بلوک های گچی به همراه بلوک های پلی استایرن در طولی برابر تیرهای فولادی مصرف می شود. روی بلوک های پلی استایرن مش فولادی و بتن به ضخامت 5 سانتی متر اندود می شود. این سقف موجب کاهش جرم سقف نسبت معمولی تیرچه و بلوک تا حدود 50 درصد گردیده و با توجه به اهمیت کاهش جرم و وزن ساختم ان ها، این سیستم در کم کردن جرم و افزایش سرعت اجرا و صرفه جوئی کلان در وزن آهن آلات و انسجام بتن سیستم خوبی جهت بکارگیری در انواع سازه ها می باشد. از جمله امتیازات دیگر سقف مواردی هم چون : عایق صدا و حرارت، سرعت و سهولت در نصب، حمل و نقل راحت، عدم نیاز به شمع بندی، اجرای راحت لوله کشی در ضخامت سقف و مقاومت خوب در برابر بارهای جانبی از جمله زلزله است. تاکنون در ساختمان سازی از آجر، تیرچه سیمانی، بتن و ... جهت پوشش سقف استفاده می گردیده است اما به علت وزن بالای مواد قیده شده وتلاش در جهت کاهش وزن از محصولات جدید نظیر پلی استایرن استفاده می گردد. کاربرد محصول بعنوان پر کننده سقفی (جایگزین بتن) با هدف کاهش وزن ساختمان در انبوه سازی و کاهش هزینه می باشد.

اگرچه در اذهان عمومی مهندسین، استفاده از روش های مناسب طراحی و اجرا و استفاده از مصالح مناسب جایگاه خود را یافته، اما نتایج عملی ناچیز بوده است. امروزه با در نظر گرفتن روش های گوناگون طراحی و به کمک کامپیوتر می توان طرح های سازه ای مناسبی را ارائه نمود. اما در بخش اجرا، کنترل مواد اولیه، استفاده از مصالح سبک، بهبود تکنولوژی تولید مصالح سبک و بهبود روش های اجرائی تقریباً هیچ کاری صورت نگرفته است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر