4,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 42662
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1562

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد انطباق مددجويان با خانواده و جامعه يكي از مراحل اساسي اصلاح و تربيت است

دانلود تحقیق درمورد انطباق مددجويان با خانواده و جامعه يكي از مراحل اساسي اصلاح و تربيت است

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد انطباق مددجويان با خانواده و جامعه يكي از مراحل اساسي اصلاح و تربيت است

با دانلود تحقیق در مورد انطباق مددجويان با خانواده و جامعه يكي از مراحل اساسي اصلاح و تربيت است در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انطباق مددجويان با خانواده و جامعه يكي از مراحل اساسي اصلاح و تربيت است را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انطباق مددجويان با خانواده و جامعه يكي از مراحل اساسي اصلاح و تربيت است ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انطباق مددجويان با خانواده و جامعه يكي از مراحل اساسي اصلاح و تربيت است

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

سهراب سليماني مديركل زندانها واقدامات تاميني وتربيتي استان تهران دربين كاركنان كانون گفت:انطباق مددجويان با خانواده و جامعه يكي از مراحل اساسي اصلاح وتربيت است و بايد همسو با ساير اقدامات از طريق مصاحبه هاي تخصصي ،مشاوره با خانواده ،دعوت از نهادهاي اجتماعي اين فعاليت ارتقاءيابد. به گزارش روابط عمومي اداره كل زندانهاي استان تهران ، در ابتدا اين افتتاحيه، نشستي با حضور سهراب سليماني مديركل زندانها ي استان تهران ،مرتضي درويش معاون اداره كل ، لطف اله محسني مديركانون ، علي رستمي معاون بازپروري و محمود آيت معاون قضايي كانون ، وجمعي از كاركنان در سالن كنفرانس كانون برگزار شد .

بنا بر اين گزارش در ابتدا اين نشست ،محسني گزارشي ازوضعيت وروند بازسازي كانون را دراختيارسليماني قرارداد و درخصوص برنامه هاي ايام عيدنوروز وپركردن اوقات فراغت بچه ها گفت: باتوجه به وضعيت روحي و رواني مددجويان درآغازسال جديد تلاش شده است تا باايجاد برنامه هاي شاد و متنوع ومسابقات ورزشي مختلف ايام خوب وخوشي براي آنها فراهم گردد و ازدلگيرشدن آنها جلوگيري بعمل آيد و اين بچه ها نيز بتوانند فرا رسيدن بهار طبيعت را همچون سايرين جشن بگيرند و شادباشند . سپس سليماني در ادامه اين جلسه گفت : حل مشكلات مددجويان كه بعنوان امانتي در نزد ما هستند بدون شناخت علل آن امكان پذير نيست، توجه به تمامي ابعاد زندگي اين عزيزان از اهميت خاصي در بازپروري آنها دارد كه از همان بدو پذيرش بايد به آن توجه شود و بعداز تكميل پرونده شخصيتي كه خوشبختانه به خوبي در حال انجام است و بعداز شناخت استعدادها به كارگاها و مراكز آموزشي مستقر در كانون معرفي شوند . وي افزود :از اينكه در حال حاضر همه مددجويان كانون در بخشهاي آموزشي مشغول هستند به نحويكه حتي يكنفر بيكار نيست يك رمز موفقيت در اين عرصه است اما بايد سعي شود اين آموزشها گستردگي بيشتر پيدا كند سپس واحد پذيرش وتشخيص (قرنطينه)كانون طي بازديدي افتتاح گرديد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر