7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 42586
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1474
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جاوا

دانلود تحقیق درمورد جاوا

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد جاوا

با دانلود تحقیق در مورد جاوا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جاوا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جاوا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جاوا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:18 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه

اين مقاله تاريخچة جاوا و كاربردهاي جاوا در اينترنت را شرح مي دهد. جاوا يك زبان برنامه نويسي است كه با استفاده از آن مي توان برنامه هاي متنوعي را نوشت.بيشترين كاربرد جاوا در ايجاد اپلت هايي است كه در كاوشگرهاي وب قابل مشاهده هستند.

قدرت جاوا در سادگي و استقال از آن از بستر سخت افزاري (چه در فايل منبع برنامه و چه در كد باينري آن) است. با جاوا مي توان برنامه هايي را هم نوشت كهبدون جستجوگرهاي وب نيز قابل اجرا باشند.

جاوا به سرعت به سمت استاندارد شدن در اينترنت پيش مي رود و اكثر مرورگرهاي وب نظيرnavigator، netscape، internet wxplorer، applet viewr جاوا را پشتيباني مي نمايند و در آينده به عنوان جزئي از سيستم هاي عامل در خواهد آمد.

 

 

 

 

 

تاريخچه زبان جاوا(Java)

جاوا در سال 1991 ميلادي در شركت sun microsystem و توسط جمعي از مهندسان مديران اين شركت به وجود آمد[1] اين شركت در آغاز راه تبديل شدن به بزرگترين توليد كننده ايستگاه هاي كاري يونيكس بود. عامل عمده موفقيت سان كارهاي پيشتازانه اش در ايجاد شبكه هاي باز بود و در اين زمينه هيچ كس به پاي آن نمي رسيد.(شكل 1.پايگاه وب شركت سان را نشان مي دهد)

يكي از زمينه هاي مورد توجه شركت سان بازار لوازم الكترونيكي بود و در اين راستا پروژه Green به وجود آمد تا براي اين بازر نرم افزار پيشرفته اي خلق كند. مهندسان شان توجه خود را به ميكرو پروسسورهايي معطوف كردند كه داراي قابليت استفاده در اين گونه سيستم ها باشند. اگر اين پروژه مي خواست موفق باشد بايد كاري مي ركد تا سيستم مزبور بتواند به راحتي به بسترهاي سخت افزاري مختلف منتقل شود. آنها پروژه Green را بر روي كامپايلر C++ انجام دادند ولي بزودي نارسايي C++ در اين زمينه خودرا نشان داد. در اين زمان يكي از مهندسان شركت sun به  نام جيمز گاسلينگ (James Gosling) شروع به بسط زبان C++ نمود. آمده سازي اولين نسخه اين زبان 18 ماه طول كشيد، اين زبان ابتدا oak ناميده شد اما بعداًدر سال 1995 نام آن به "Java" تغيير يافت.

بنابراين جاوا از ويرانه هاي يك پروژه شكست خورده (پروژه Green) سر برآورد. بعدها گروهي كه در پروژه Green كار كرده بودند شركت جاوا سافت (Java soft) را بنيان كردند.



[1] .jame Gosling, patric noghton, chris worth, Ed Frand, Mike sheridon

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر