دانلود تحقیق درمورد تاثير عوامل خانوادگي در بزهكاري نوجوانان

دانلود تحقیق درمورد تاثير عوامل خانوادگي در بزهكاري نوجوانان

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تاثير عوامل خانوادگي در بزهكاري نوجوانان

با دانلود تحقیق در مورد تاثير عوامل خانوادگي در بزهكاري نوجوانان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاثير عوامل خانوادگي در بزهكاري نوجوانان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاثير عوامل خانوادگي در بزهكاري نوجوانان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاثير عوامل خانوادگي در بزهكاري نوجوانان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

پيشگفتار:

 

     مسئله بزهكاري از جمله عواملي است كه توجه اغلب متخصصين در رشته هاي گوناگون زيست شناسي، روان شناسي روانپزشكي را به خود جلب نموده اتس. بزهكاري يكي از معضلات مهم اجتماعي است كه درباره اين گونه افراد موسسات مختلفي از جمله كانون هاي به ترتيب تا زندان ها به وجود آورده‌اند تا بزهكاران را مورد اصلاح قرار دهند.

همه اين مسائل و علاقه شخصي خودمان و آينده اين نوجوانان و نيز تكليف درسي دانشگاه موجب گرديد كه به انجام اين تحقيق گرايش پيدا كنم.

در انجام اين تحقيق خيلي از عزيزان به ما كمك نموده اند كه يكي از بارزترين آنها استاد گرانقدر آقاي فروتن مي باشد كه ما را با تك تك زمينه هاي تحقيق آشنا نموده اند. همچنين در انجام تحقيق از نظرات بزرگان ديگري از جمله روانشناسان استفاده نموديم كه از راهنمايي هاي بي دريغ آنها نهايت سپاسگزاري را داريم.

 

قاسمي گيلده، توكلي، محسني

 


 

اين اثر ناقابل را پيشكش مي كنيم

به خانواده هاي عزيزمان و همچنين تمامي خانواده هايي كه به زنگي فرزندانشان علاقه دارند و در جهت سلامتي روح و روان و جسم آنها كوشا هستند و شرايط را براي فرزندان به گونه اي فراهم مي آورند كه آنها به عوامل مخرب جامعه روي نياورند.


چكيده تحقيق:

عنوان: تاثير عوامل خانوادگي در بزهكاري نوجوانان.

محققين: ليلا محسني، زينب قاسمي گيلده، سميه توكلي

استاد راهنما‍: جناب آقاي فروتن

محل تحقيق: دانشگاه تربيت معلم كرج، تهران، قزوين، دانشگاه آزاد كرج.

سال تحقيق: 1383

بيان مسئله: غرض از بزهكاري رفتاري نابهنجار و اغلب داراي جنبه ضد اجتماعي است بزهكاري به ارتكائ جرم هايي اطلاق مي شود كه كمتر از سن معيني به وقوع پيوسته است. تعيين ميزان اين سن با قانون است و برحسب جوامع مختلف متفاوت است. خانواده ها اغلب اينگونه مسائل را به گردن تعليم و تربيت يا جامعه مي اندازند. در حالي كه 75% از شخصيت كودك در هنگام ورود به مدرسه شكل گرفته و تاثير خانوادگي تقريباً 3 باربر تاثير آموزشگاهي است.

 

هدف تحقيق:

شناخت عواملي است كه در محيط خانواده موجب بزهكاري مي شود. شناخت هر يك از اين عوامل به خانواده ها كمك مي كند كه هر يك در مورد آينده فرزندان خود تصميم مثبت بگيرند.

 

ضرورت تحقيق:

شناخت عواملي است كه در محيط خانواده موجب بزهكاري مي شود. شناخت هر يك از اين عوامل به خانواده ها كمك مي كند كه هر يك در مورد آينده فرزندان خود تصميم مثبت بگيرند

 

ضرورت تحقيق:

اگر اين تحقيق به نتيجه مطلوبي برسد مي توان با ارائه راهكارهاي مناسب زمينه بزهكاري را از دوران كودكي در خانواده از بين برد.

فرضيه هاي تحقيق:

1-    اعتياد والدين به مواد مخدر با بزهكاري فرزندانشان رابطه دارد.

2-    بيسوادي والدين با بزهكاري فرزندانشان رابطه دارد.

3-    جدايي (طلاق) والدين با بزهكاري فرزندانشان رابطه دارد.

 

جامعه تحقيق:

گروهي از نوجوانان بزهكاري در كانون اصلاح و تربيت تهران گروهي از نوجوانان بزهكاري و غيربزهكار در پارك ملت و گروهي از نوجوانان بزهكار و غير بزهكار واقع در كوه توچال در سال 1383.

 

نمونه تحقيق:

تعداد 50 نفر از نوجوانان كه به صورت تصادفي ساده انتخاب شده اند.

 

ابزار تحقيق:

پرسشنامه محقق ساخته است داراي 20 سوال مي باشد. تعدادي از سوالات مستقيماً به متغيرهاي تحقيق مربوط مي شوند. بقيه سوالات براي تحليل نتايج طرح شده اند ودر واقع مربوط مي شوند به هويت شخصي افراد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر