دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت تفسیر آیات برگزیده

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت تفسیر آیات برگزیده

0 1.9k
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت تفسیر آیات برگزیده

دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت تفسیر آیات برگزیده با کد 92503895 به مدت 28 ساعت با فرمت pdf قابل سرچ و با کیفیت بسیار عالی تدوین شده در فروردین ماه سال 1401 می باشد

محتویات بسته

نمونه سوال دوره آموزشی «تفسیر آیات برگزیده قرآن كریم» بصورت فایل پی دی اف قابل سرچ با کد 92503895 به مدت 28 ساعت که تعداد این سوالات 90 عدد با پاسخ آپدیت مرداد 1401 می باشد این سوالات با پاسخنامه می باشند

دانلود نمونه سوالات آزمون دوره ضمن خدمت تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم با پاسخ با کد ۹۲۵۰۳۸۹۵ به شیوه الکترونیکی که از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد.

با عنایت به آغاز ثبت نام دوره ضمن خدمت تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم در سامانه ضمن خدمت، در این پست از درسی فایل نمونه سوال، محتوا و اطلاعات تکمیلی آزمون دوره مذکور جهت استفاده قرار خواهد گرفت. با استفاده از این سوالات می توانید نمره قبولی را در آزمون پیشرو بدست بیاورید.
دانلود نمونه سوالات آزمون ضمن خدمت تفسیر آیات برگزیده قرآن کریمدوره آموزشی مجازی با عنوان «تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم » با کد ۹۲۵۰۳۸۹۵ به شیوه الکترونیکی از طریق سامانه LTMS برگزار می گردد.

لینک دانلود فایل بعد از خرید قابل مشاهده خواهد بود و همچنین فاکتور خرید همراه با سوالات به ایمیل شما ارسال خواهد شد.فایل دانلودی با قابلیت سرچ و جستجو هست که شامل تمامی سوالات دوره مذکور می باشد، با استفاده از این فایل می توانید با جستجو در حین آزمون اصلی به راحتی نمره قبولی را در آزمون ضمن خدمت تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم کسب کنید.

نمونه سوالات ضمن خدمت تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم کاملترین و بروزترین سوال با پاسخ جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی می باشد.

این سوالات دقیقا براساس منابع آزمون طبقه بندی شده است.

این سوالات با توجه به مواد آزمون ضمن خدمت فرهنگیان تهیه شده و کمک بسزایی به شما در زمینه قبولی در این آزمون می نماید. شما با مطالعه این مجموعه نیاز به خرید و مطالعه هیچگونه کتاب و نمونه سوال دیگری نخواهید داشت.

همه فایلهای موجود دارای قابلیت سرچ بوده که میتوانید کلمات کلیدی را در آن جست و جو نمایید. سعی کنید به جای انتخاب کل متن سوال، کلمات کلیدی مهم آن را جهت جست و جو انتخاب کنید

🔻 كد دوره : 92503895
🔻مدت دوره : (28 ساعت)
🔎با قابلیت جستجو
⬅️ فرمت: PDF

تعدادی از سوالات

تعداد جزء هاي قرآن؟
120
20
60
✅✅ 30
"اولین آیات قرآن کریم که برپیامبراکرم (ص) نازل شد مربوط به این سوره است :
پنج آیه اول سوره فاتحه الکتاب(حمد)
پنج آیه آخرسوره علق
پنج ایه اول سوره قدر
پنج آیه اول سوره علق
✅✅
"چرا دشمنان پیامبر اکرم ( ص ) ، ایشان را - العیاذ بالله - ابتر میگفتند؟
می خواستند ایشان را - العیاذ بالله - بی خیر و برکت معرفی کنند.
به جهت آنکه همسرشان حضرت خدیجه ( س ) ، قبلا ازدواج کرده بودند.
به جهت اینکه فرزندان ذکورشان از دنیا می رفتند.
✅✅
به این جهت که همه فرزندانشان از دنیا می رفتند
شب امضای نهایی تقدیر ها کدام یک از شب های ماه مبارک رمضان می باشد؟
شب بیست و پنجم
شب بیست و سوم
✅✅
شب نوزده

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

تضمین خرید شما با پاسخ دهی 24 ساعته

(ایمیل drsifile@yahoo.com) - (تلگرام : drsifile@)


5,000 تومان