دانلود تحقیق درمورد احداث ساختمان

دانلود تحقیق درمورد احداث ساختمان

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد احداث ساختمان

با دانلود تحقیق در مورد احداث ساختمان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق احداث ساختمان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق احداث ساختمان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد احداث ساختمان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:46 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

برای احداث ساختمان ها و ابنیه  در مدتی کوتاه ،  استفاه از بتن پیش ساخته  بسیار حائز اهمیت است  تمامی ساختمان ها   اعم از ساختمان های  صنعتی ،  پارکینگ ها ،  ساختمان های  تجاری ،  مجتمع های مسکونی ، هتل ها ، مدارس،  مراکز تفریحی، پل ها  وانواع سازه های دیگر  رامی توان با استفاده  از  بتن  پیش ساخته  احداث نمود .  محاسنی  که  توسط طرفداران  این روش ساخت  مطرح می شود قسمتی به پیش  ساختگی قسمتی   به پیش تنیدگی  و قسمتی نیز به  بتنی بودن آن مربوط می شود .

  روش های پیش ساخته فشرده نمودن  جدول زمانی اجرای پروژه  وکاهش مدت زمان  ساخت را میسر می سازند .  به عنوان مثال قطعایت  از ساختمان را می توان  همزمان با ساخت  پی به صورت  پیش ساخته  آماده نمود .  نصب قطعات  پیش ساخته  در مقایسه با بتن ریزی در جا  به زمان  کمتری  نیاز دارد .  سهولت تولیدات قطعات  کنترل کیفیت  بهتر واستاندارد کردن  قطعات از مزایای  این سیستم  می باشد .

 در مقایسه  با بتنی مسلح معمولی  به کمک بتن پوشیده  می توان دهانه های  بزرگ تری  را  با ارتفاع کمتر ترک خوردگی ،  و خیز حساب  شده تر و صرف مصالح  کمتر اجرا نمود .

  مقاومت  بتن در برابر آتش سوزی   ود وام آن  از جمله مزایای  اصلی آن  نسبت به مصالح  دیگری مانند  فولاد و چوب می باشد .

تاریخچه

 اولین تجربه  ساختمان سازی  پیش ساخته در ایران  به حدود سی سال پیش  باز می گردد .  اولین کارخانجات  قطعات پیش ساخته  توسط  بانک ساختمانی سابق با لیسانس  کارخانه  چیدونی و  ایتالیا  برای احداث خانه های  سازمانی ارتش  در اهواز تاسیس شد .  همزمان با آن  کارخانه دیگری  با لیسانس کارخنه  کالا در فرانسه  در تهران  شروع بکار  نمود .  در  همان سال ها  این کارخانه  بدلایلی تعطیل  شد . در حال حاضر  کارخانجات متعددی در سراسر کشور ی در زمینه صنعت  پیش ساخته  فعالیت دارند .

 تولیدات استاندارد  قطعات پیش ساخته  فعالیت دارند .

 تولیدات استاندارد قطعات پیش ساخته

  در اوایل پیشرفت صنعت بتن  پیش ساخته  انواع و اشکال  مختلف محصولات  مورد امتحان قرار می گیرند   وقطعاتی  که عملکرد بهتری داشتند استاندارد شدند .  در مورد پل ها  تیرهای I شکل  و قوطی شکل مناسب ترین  تولیدات  بودند .

 استاندارد  شدن قطعات  مورد مصرف   در ساختمان ها کند تر  صورت گرفت  و  این بدین علت بود  که فاصله حمل برای قطعات  پیش ساخته  نسبتاً کوتاه  بود و در نتیجه  صاحبان کارخانه ها  تولیدات خود را بعنوان  یک صنعت  محلی در نظر می گرفتند .  به همین لحاظ  انگیزه ای برای استاندارد  کردن تولیدات خود نداشتند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر