8,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 41930
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1433
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اتحاديه شركت هاي تعاوني روستايي شهرستان ايذه

دانلود تحقیق درمورد اتحاديه شركت هاي تعاوني روستايي شهرستان ايذه

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد اتحاديه شركت هاي تعاوني روستايي شهرستان ايذه

با دانلود تحقیق در مورد اتحاديه شركت هاي تعاوني روستايي شهرستان ايذه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اتحاديه شركت هاي تعاوني روستايي شهرستان ايذه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اتحاديه شركت هاي تعاوني روستايي شهرستان ايذه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اتحاديه شركت هاي تعاوني روستايي شهرستان ايذه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:34 صفحه

قسمتی از فایل:

تقدير و تشكر:

سپاس بي كران خداي بزرگ را كه در حساب انديشه ما ثبت  خرد را به ثبت رساند و درود بي كران بر محمد و آل محمد كه در گيرودار  اين ثبت بي حساب تراز نامه اي به وسعت همه دقت و حقيقت ارائه دادند براي تصميم گيري صحيح در پهنه زندگي تشكر مي كنيم و از همه اساتيد بزرگوار گروه حسابداری كه با صبر و تحمل چگونه آموختن را به آموختن و با سپاس و قدرداني از استاد ارجمندم آقای اسماعیل اسکندری كه از راهنمايي و زحمات بي دريغشان در گردآوري مطالب و انجام اين كارآموزي بهره ها بردم .


 

 

 

فصل اول :

 كليــات

 

 

 

 

تاريخچه :

اتحاديه شركت هاي تعاوني روستايي شهرستان ايذه در تاريخ 13/2/1355 به شماره ثبت 34 تاسيس شد.

شامل دو قسمت سازمان تعاون روستايي و اتحاديه تعاون روستايي مي باشد.

اتحاديه تعاون روستايــي داراي 14 نيـــرو و ســازمان تعاون روستايي داراي 9 نيرو مي باشد.

سازمان تعاون روستايي داراي رئيس و اتحاديه تعاون روستايي داراي مدير عامل كه مدير عامل توسط هيئت مديره (5 نفر عضو اصلي و 2 نفر علي البدل) انتخاب و توسط رئيس سازمان تائيد مي شود و رئيس سازمان از طرف استان انتخاب مي شود.

سيستم حسابداري اتحاديه ي شركت تعاوني روستايي ايذه به صورت دستي و كامپيوتري مي باشد. كه ابتدا ثبت هاي مربوط به حسابداري شركت در دفـــــاتر ثبت مي گردد. و پدر پايان ماه رويدادهاي مالي بر اساس برنامه هاي حسابداري از پيش تعيين شده نوشته و ثبت مي شود.

 

 

 

 

 

اهميت :

 اهميت وجود شركت تعاوني روستايي بدان جهت است كه براي روستائيان و كشاورزان فعاليت بازرگاني و خدماتي انجام مي دهد و با اين كار خود روستائيان و كشاورزان را حمايت مي كند فعاليتهاي كه تعاوني روستايي براي روستائيان و كشاورزان انجام مي دهد عبارتند از توزيع آرد روستايي ـ توزيع كالاي كوپني بين روستائيان توزيع انواع كود شيميايي ـ توزيع و خريد نهادهاي كشاورزي و بذر ميان روستائيان و كشاورزي خريد گندم و جو مازاد بر مصرف از روستائيان و كشاورزي و ... مي باشد و عمده ترين و درآمدزاترين فعاليت اتحاديه شركت هاي تعاوني ايذه خريد گندم و توزيع آرد مي باشد..

 

 

 

 

 

محدوديت ها :

در طول دوره كارآموزي خوشبختانه مسئول امور مالي شركت تعاوني روستائيان ايذه آقاي قاسم الماسي با بنده همكاري خوبي داشتند و من از ايشان مطالب زيادي ياد گرفتم كه بنده صميمانه از ايشان و مدير عامل محترم شركت آقاي زادسر و بقيه همكاران گراميشان كه در اين مدت بنــده را تحمــل كرده اند. تشكــر و قدرداني را مي نمايم.

تنها مشكل در سرويس رفت و برگشت بود كه با صحبتهاي انجام شده با يك آژانس درون شهري اين مشكل نيز خوشبختانه حل گرديد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر