دانلود تحقیق درمورد آشنایی با دستگاههای اندازه گیری

دانلود تحقیق درمورد آشنایی با دستگاههای اندازه گیری

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد آشنایی با دستگاههای اندازه گیری

با دانلود تحقیق در مورد آشنایی با دستگاههای اندازه گیری در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنایی با دستگاههای اندازه گیری را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنایی با دستگاههای اندازه گیری ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنایی با دستگاههای اندازه گیری

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:39 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

شرکت نيکو پترو پرداز

تجهيزات آموزشی , آزمايشگاهی اتوماسيون صنعتی و ابزار دقيق

شرکت نيکو پترو پرداز در سال 1386 با هدف ارائه راهکارهای نوين در زمينه اتوماسيون و ابزار دقيق فعاليت خود را آغاز نموده است.

از ابتدا ارائه آموزش را به عنوان مهمترين عامل توسعه صنعتی در اولويت های خود قرار داده و هم راستا با اين هدف , گروه تحقيق و توسعه پترو پرداز اقدام به طراحی و توليد تجهيزات آموزشی مطابق با استانداردهای آموزشی ايران با کيفيت جهانی نموده است.

تيم تحقيق و توسعه نيکو پترو پرداز با دارا بودن تخصص هايی از قبيل اتوماسيون صنعتی , مانيتورينگ , ابزار دقيق , ميکرو کنترلرها , الکترونيک قدرت , ماشين های الکتريکی و مخابرات اقدام به طراحی و ارائه رنج گستردهی از محصولات آموزشی جهت آموزشکده های فنی و دانشگاه های سراسر کشور نموده است.

خدمات

برتری ها

نيکو پترو پرداز تنها به ارائه محصول نمی انديشد بلکه ارائه خدمات فنی و آموزشی را به عنوان يکی از مهمترين راهکارهای ورود به بازار رقابتی کنونی می داند.

در اين راستا با ارائه تجهيزات سفارشی اقدام به ارضاء نيازهای مشتريان خود نموده و امکان افزايش بهره وری را با ارائه راهکارهای خلاق در زمينه صنايع آموزشی فراهم آورده است.

مهندسان ما با آموزش پايه ای و مرحله به مرحله مربيان را در بکار گيری تجهيزات فوق در آزمايشگاه همراهی می نمايد.

* گروه تحقيق و توسعه بسيار قدرتمند

* تيم بازار يابی و فروش مجرب

بخشی از محصولات اين شرکت به شرح ذيل جهت اطلاع ايفاد ميگردد .

·         مجموعه آموزشی الكترونيك کاربردی

·         مجموعه آموزشی ديجيتال کاربردی

·         مجموعه آموزشي Logo! زيمنس

·         مجموعه آموزشي S7 200-300 زيمنس

·         مجموعه آموزشی Twido تله مکانیک

·         مجموعه آموزشی سنسوريک

·         مجموعه آموزشی برق صنعتی ( ماشين های الکتريکی ) و برق ساختمان

·         آزمايشگاه های مخابرات ( GSM Mobile , Bluetooth , Analog Telecommunication )

·         انواع تجهيزات آزمايشگاه های الکترونيک شامل اسيلوسکوپ , فانکشن ژنراتور , منابع تغذيه و مالتی متر

·         آزمايشگاه های مدارت منطقی , ميکرو پراسسور , FPGA و PIC

·         آزمايشگاه های مايکرو , آنتن و موج , رادار

·         میز کالیبراسيون (کنترل و ابزار دقيق)

اين محصولات دارای يكسال گارانتي و 10 سال خدمات پس از فروش و مستندات کامل ( شامل جزوه , فيلم , نرم افزار مالتی مديا ) جهت آموزش اساتيد و کار آموزان ميباشد . در ضمن بخش آموزش پترو پرداز در پي فروش هر يك از محصولات ، آموزشي مربيان و اساتيد , جهت افزايش بهره برداري از اين مجموعه هاي آموزشي در محل آن موسسه بصورت رايگان ارائه مينمايد.

 

 

 

 

 

چکیده:

در اين نوشته سعی شده مطالب به صورت روان وعاميانه عنوان شود تا درک مطالب ان اسان باشد اين مطالب شامل چهار فصل می باشد که در فصل اول  مطالبی در مورد اسلوسکوپ که يکی از وسايل مهم اندازه گيری می باشد که اکثر دانشجويان نيز با ان اشنا نمی باشند

و دراين قسمت اجزا داخلی ذکر شده و مختصری توضيح در ان مورد داده  شده است تا مقدار اشنايی با ان داشته باشند و در ادامه به نحو استفاده از ان را ذکر کرديم

 و در فصل دوم در مورد منبع تغذيه پرداختيم که ولتاژ DC مورد نياز ما را تامين میکندو مشخصات منبع تغذيه خوب را ذکر کرديم و و در ادامه بحث به منبع نغذيه های که در ازمايشگاه از استفاده می شود

و در فصل سوم در مورد  فانکشن ژنراتور  صحبت شده که فانکشن ژنراتور (سيگنال ژنراتور ) که موج ACمورد نياز ما به ما می دهد و ما مي توان فرکانس و دامنه و پهنای پالس ومقدار DC OFFSET شکل  موج  خروجی را تنظيم کنيم

و در فصل اخر اندک تو ضيحی در مورد مولتی متر های صا ايران که در ازمايشگاه استفاده می شود

شرح داده شده است که دانشجويانی که آشنايی ندارند مقداراندکی  آشنا شوند

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر