دانلود تحقیق درمورد استرس در دانش آموزان

دانلود تحقیق درمورد استرس در دانش آموزان

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد استرس در دانش آموزان

با دانلود تحقیق در مورد استرس در دانش آموزان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق استرس در دانش آموزان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق استرس در دانش آموزان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد استرس در دانش آموزان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

استرس :

يـکي از عـارضه هـاي جديد زندگي به سبک مـدرن، وجود استرس در محيط کار ميباشد. در طـول قـرن اخير، ماهيت کار کردن تغييرات گســترده اي را تجربه کرده است و هنوز هم ايـن تحولات با سرعت وصف ناپذيري در حال پيشـروي هستـنـد. دگـرگـونـي هـا در تـمـام عـرصــه هاي شـغـلـي، از مسئـولـيـت هـاي هـنـرمندان گرقته تا جراحان، کاملاً مـشـهـود بـوده و زنـدگـي شـغـلـي هـمـه افراد را تحت الشـعـاع قـرار داده انـد. هـيـچ کـس، در هيچ سمتي، از اين امر مستثني نبوده و چه يک مدير عامل و يا يک مدير فروش، همه و همه ملزم به رويارويي و پذيرش تغييرات هستند. روحيات انسان به گونه اي است که با بروز تغييرات، خواه نا خواه در او استرس ايجاد مي شود. استرس ناشي از فعاليت هاي شغلي همواره به عنوان تهديدي براي سلامت جسماني به شمار مي رود؛ اين امر همچنين سازماندهي زندگي او را بر هم ريخته و سلامت ارگان هاي مختلف بودن او را نيز به خطر مي اندازد.

استرس در دانش آموزان

استرس خيلي زود و از دوران کودکستان شروع مي شود . استرس بازي را به رقابت در ورزش و کوشش براي برتري و دوستي را به روابط اجتماعي تبديل مي کند .

به گفته يکي از کارشناسان دانش آموزان در وضعيتي قرار مي گيرند که بايد مرتباً پيشرفت کنند و آنها احساس مي کنند که از هيچ حمايتي برخوردار نيستند . کودکان در محيطي قرار گرفته اند که آنها را بخاطر خودشان نمي خواهند بلکه آنها را براي موفقيت هايشان دوست دارند همه اين عوامل استرس را مي سازند .

 

 

 استرس و ديسترس :

يک روانپزشک اطفال مي گويد : شما بدون استرس زنده نيستيد . او مي گويد درگير و تحت فشار بودن باعث مي شود که شما چيزهاي جديد را ياد بگيريد و مغز شما عملکرد خود را حفظ کند .

در تمام تئوريهاي اصلي يادگيري استرس وجود دارد اما اگر استرس با تکامل تداخل داشته باشد اين يک مشکل است. گاهي با استرس خيلي زياد اطفال کارآئي خود را از دست مي دهند .

اين يک مسير باريک و ظريفي است که والدين بايد تعادل را در آن حفظ کند از طرفي هر کودک نياز به محدوديتها و راهنمائي هاي متناسب با سن خود را دارد . و از طرف ديگر اغلب والدين مانع طي شدن روند طبيعي يادگيري مي شوند . يک متخصص تکامل کودکان مي گويد : براي اينکه کودکان وظايف خود را انجام دهند  نياز نيست آنها را تحت فشار قرار دهيم ولي همچنين مي گويد : بازسازي انگيزه دروني کودکان مهمترين نکته مي باشد . بجاي دادن پاداش نقدي براي نمرات عالي به آنها بگوئيم که به آنها افتخار مي کنيم . انجام وظايف براي جايزه مهمترين چيزي نيست که بايد ياد بگيرند .

اين عمل آنها را طوري بار مي آورد که در آينده فقط براي پول کار کنند و هميشه از شغل خود ناراضي باشند . اين مسئله عادلانه نيست که پدر و مارد بيش از آنچيزي که خود انجام مي داده اند از کودکان خود بخواهند همچنين والدين اغلب فقط به موقعيت فرزندان خود مي انديشند و تحمل هيچ چيز بجز عالي بودن را ندارند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر