دانلود تحقیق درمورد به سمت يكپارچه‌سازي فاكتورهاي بحراني موفقيت، براي كاربري‌هاي ERP

دانلود تحقیق درمورد به سمت يكپارچه‌سازي فاكتورهاي بحراني موفقيت، براي كاربري‌هاي ERP

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد به سمت يكپارچه‌سازي فاكتورهاي بحراني موفقيت، براي كاربري‌هاي ERP

با دانلود تحقیق در مورد به سمت يكپارچه‌سازي فاكتورهاي بحراني موفقيت، براي كاربري‌هاي ERP در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق به سمت يكپارچه‌سازي فاكتورهاي بحراني موفقيت، براي كاربري‌هاي ERP را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق به سمت يكپارچه‌سازي فاكتورهاي بحراني موفقيت، براي كاربري‌هاي ERP ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد به سمت يكپارچه‌سازي فاكتورهاي بحراني موفقيت، براي كاربري‌هاي ERP

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده:

علي‌رغم مزاياي حاصله از بكارگيري يك سيستم ERP موفقيت‌آميز، شواهدي نيز دال بر ريسك‌هاي بالاي شكست در پروژه‌هاي كاربري ERP وجود دارد. اغلب مديران پروژه عمدتاً روي جوانب فني و مالي پروژه تمركز مي‌كنند در حاليكه صرفنظر از موضوعات فني، موضوعات غيرفني مي‌تواند مسأله‌ساز باشد. بنابراين يكي از موضوعات اصلي تحقيق در سيستم‌هاي ERP امروزي عبارت است از مطالعه موفقيت بكارگيري ERP.

برخي محققان نشان داده‌اند كه تعريف موفقيت بكارگيري ERP و اندازه‌گيري آن به ديدگاه‌هاي افراد بستگي دارد. يك رهيافت نوعي مورد استفاده براي تعريف و اندازه‌گيري موفقيت بكارگيري ERP بهتر نموده و چگونگي بكارگيري عملي اين فاكتورها را بيان دارد. بر آنيم تا يك مدل متفق و جامع از تحقيقات قبلي حاصل كنيم و يك مدل يكپارچه فاكتورهاي موفقيت بحراني در بكار گرفتن ERP بسازيم.

براي اين منظوره از تئوري grounded به عنوان روش اصلي تحقيق استفاده مي‌كنيم. ما تمام موضوعات مربوطه در نوشتار را جمع‌آوري كرده و آنها را كدگذاري نموده‌ايم.

براي افزايش اعتبار و اطمينان‌پذيري مطالعه، چندين مورد كه در آنها ناسازگاريهائي به چشم مي‌خورد دقيقاً كدگذاري و مطالعه مجدد شده‌اند. در اين مطالعه از تئوري grounded در حالت كدگذاري باز استفاده شده است. بعد از مرحله كدگذاري، يك مدل اوليه يكپارچه بدست مي‌آيد كه براي فاكتورهاي بحراني موفقيت در كاربردي‌هاي ERP مفيد است. سپس اين فاكتورهاي بحراني موفقيت را به صورت يك ماتريس با چهار جنبه نگاشته‌ايم: جوانب‌سازماني، تكنولوژيكي، استراتژيك و تاكتيكي.


1- مقدمه:

يك سيستم برنامه‌ريزي منابع سرمايه‌گذاري (ERP) يك بسته نرم‌افزاري يكپارچه است كه از يك سري ماژولهاي عملكردي استاندارد تشكيل شده است (توليد، فروش، منابع انساني و مالي و ) كه از سوي فروشنده توسعه يافته يا يكپارچه شده است و با هر نياز خاص مشتريان تطابق دارد. همچنين سيستم‌هاي ERP نسل جديد مي‌توانند مدلهاي مرجع و يا الگوهاي فرآيندي ارائه كنند و بدين طريق از فرآيندهاي تجاري سازماني حمايت بعمل آورند. براي حذف مشكلات و معايب استفاده از ERP كه در چكيده اشاره شد، محققان در حال حاضر از رهيافت فاكتورهاي بحراني موفقيت (CSF) براي مطالعه موارد بكارگيري ERP استفاده مي‌كنند.

در اين مقاله يافته‌هاي اصلي يك پروژه براي درك بهتر CSFها در موارد بكارگيري ERP خلاصه شده است. اولين مرحله تحقيق عبارت است از يكپارچه‌سازي CSFها تعريف شده توسط افراد مختلف. بنابراين هدف اين تحقيق عبارت است از يكپارچه‌سازي تحقيقات سابق انجام شده روي موضوع و تعريف و متحد كردن مفاهيم مربوط به CSFها. بطور كلي از كار 10 مطالعه تحقيقي كه به شناسايي و تعريف CSFها مي‌پردازند استفاده نموده‌ايم. اگر چه اين مطالعات و ليست‌هاي ذكر شده اغلب متفاوتند ولي ما به دنبال مشابهت‌ها و الگوهاي ارتباطي در ميان آنها بوديم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر