دانلود تحقیق درمورد اوراق مشارکت

دانلود تحقیق درمورد اوراق مشارکت

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد اوراق مشارکت

با دانلود تحقیق در مورد اوراق مشارکت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اوراق مشارکت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اوراق مشارکت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اوراق مشارکت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

اوراق مشارکت اوراق بهادار با نام يا بي نامي است كه به قيمت اسمي مشخص براي مدت معين و براي تامين بخشي از منابع مالي مورد نياز طرحهاي عمراني انتفاعي دولت يا براي تامين منابع مالي مورد نياز جهت ايجاد، تكميل و توسعه طرح هاي سود آور توليدي، ساختماني و خدماتي منتشر مي شود و به سرمايه گذاراني كه قصد مشاركت در اجراي طرح هاي ياد شده را دارند از طريق عرضه عمومي واگذار مي شود.

 

ضوابط :

-اوراق مشارکت بي نام و قابل انتقال به غير بوده و دارنده اوراق مالك آن شناخته مي شود

-در مقاطع معين از بابت سود سرمايه گذاري در طرح هاي موضوع اوراق مشاركت به تناسب مبلغ اسمي هر ورقه مشاركت به دارندگان اوراق سود علي الحساب تعلق مي گيرد. نرخ سود علي الحساب اوراق مشاركت و مقاطع پرداخت آن در شرايط انتشار اوراق درج و براساس شماره كوپنهاي ضميمه اصل اوراق در شعب فروشنده به دارندگان آن پرداخت مي شود. کوپنها در هنگام دريافت سود توسط شعبه از اصل اوراق جدا مي شود. درصورت جدا شدن كوپن، جهت پرداخت سود علي الحساب در سررسيد، ارائه اصل اوراق مشاركت از سوي دارنده اوراق الزامي است.

- پس از خاتمه مشاركت ميزان سود قطعي قابل پرداخت به دارندگان اوراق مشاركت محاسبه مي شود. چنانچه سود قطعي تعيين شده بيش از سودهاي علي الحساب پرداختي باشد ما به التفاوت حاصل با رعايت مقررات مربوطه به دارندگان برگه تسويه حساب نهائي مشاركت پرداخت مي شود. همچنين اگر طرح به هر دليلي زيان بدهد جبران هزينه به عهده ناشر است و سهمي از آن به دارنده اوراق تعلق نمي گيرد.

 

-پس از سررسيد اوراق مشاركت، مشاركت خاتمه يافته و اصل وجه اوراق در ازاي دريافت اصل اوراق به دارندگان پرداخت مي گردد، بديهي است پس از انقضاي مشاركت سودي به اوراق تعلق نمي گيرد.

-درصورت تمايل دارندگان اوراق مشاركت براي فروش اوراق خود قبل از انقضاي سررسيدآن ، شعب بانک نسبت به بازخريد اوراق به مبلغ اسمي و با محاسبه سود علي الحساب متعلقه بصورت روز شمار اقدام مي نمايند

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر