دانلود تحقیق درمورد اصول مصرف کاندوم

دانلود تحقیق درمورد اصول مصرف کاندوم

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد اصول مصرف کاندوم

با دانلود تحقیق در مورد اصول مصرف کاندوم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اصول مصرف کاندوم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اصول مصرف کاندوم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اصول مصرف کاندوم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:کاندوم يکي از روشهاي موثري است که به نحو مناسبي باعث پيشگيري از بيماريهاي مقاربتي , همينطور جلوگيري از حاملگي ميگردد. معمولا جنس اکثر کاندومها لاتکس است که جنس ارجح و مرغوب ميباشد با اينحال در بازار انواع ديگري هم وجود دارد که بهتر است مصرف کنندگان نسبت به اين مسيله هوشياري لازم را داشته باشند.. به اين دليل که هم نازکتر و هم مقاومتر و هم احتمال سرايت بيماري و ويروس در آنها کمتر است.البته گاهي بعضي خانم ها نسبت به کاندومهاي لاتکس دار حساسيت دارند که در اين حالت بهتر است از انواع بدون لاتکس استفاده شود. از نظر اينکه از چه اندازه اي استفاده شود معمولا همه از انواع متوسط و معمولي استفاده ميکنند ولي اين مسيله در کشورهاي ديگر به دليل فرهنگ بالاي مصرف تفاوت ميکند ومصرف کنندگان ترجيح ميدهند از اندازه هاي متناسبتري استفاده کنند.اغلب کاندومها به طور معطر عرضه ميشود بطوري که در غير اينصورت باعث دلزدگي مصرف کنندگان ميگردد.. البته منظور از دلزدگي اين هست که چون بعضي از زوجين تمايل به سکس دهاني دارند ممکن است بوي نامطبوع کاندوم اثر نامطلوبي در مراحل انها داشته باشد... يکي از نکات در نگهداري کاندوم اين هست که سعي کنيد کاندوم را هميشه در يک جاي مشخص و معين و درضمن قابل دسترس نگهداري کنيد. همچنين کاندوم را بايد در محلي دور از حرارت، فشار، نور آفتاب و رطوبت دائمي نگهداري کرد چرا که در غير اينصورت نميتوان به آن اطمينان کرد مثلا کيف پول جيبي شما که هر روز متحمل فشار است جاي مناسبي براي نگهداري کاندوم نيست.يکي از مزاياي مهم کاندوم جلوگيري از حاملگي است با اينحال علاوه بر پيشگيري از حاملگي، از بيماريهاي مقاربتي نيز پيشگيري ميکند و با کاهش خطر انتقال بيماريهاي مقاربتي از نازايي و خطر ابتلا به بيماري سرطان دهانه رحم را نيز در خانمها کاهش ميدهد. گاهي به مواردي برخورد ميکنيم که خانمها به مني شوهرشان حساسيت دارند,در صورت حساسيت خانمها به مني شوهر استفاده از کاندوم مفيد ميباشد.استفاده از آن در مرداني که انزال زودرس دارند مفيد بوده است و سبب تاخير انزال و در نتيجه حفظ غرور ميشود.استفاده از کاندوم روشي ارزان بوده و استفاده شخصي از آن نيز راحت ميباشد و احتياج به راهنمايي زيادي ندارد.بعلاوه هرگاه لازم باشد ميتوان همراه ساير روشهاي ديگر جلوگيري، استفاده کرد، مانند چند ماه اول وازکتومي. بعد از قطع مصرف آن نيز ميتوان حاملگي را ايجاد نمود و بدين ترتيب فاصله دخواه سني را بين فرزندان ايجاد نمود.هر کاندوم براي يکبار مصرف است و قبل از مصرف لازم است به تاريخ انقضاي آن توجه نمود و اگر از تاريخ آن گذشته است، از مصرف آن جدا خودداري کرد.براي نرم کردن و لغزنده کردن کاندوم ميتوان از ژلهاي مخصوص اينکار و ليزکننده‌ها (لوبريکيشن‌ها) که مواد اصلي آنها آب ميباشد استفاده نمود و از چرب کردن کاندوم جدا خودداري کرد که هر نوع چربي (وازلين، روغن و ...) باعث خرابي کاندوم ميشود. اين نوع ژلها را ميتوان از داروخانه‌ها تهيه کرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر