7,000 تومان
  • فروشنده : طرفداری

  • کد فایل : 40482
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1728

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حافظه پایدار

دانلود تحقیق درمورد حافظه پایدار

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد حافظه پایدار

با دانلود تحقیق در مورد حافظه پایدار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حافظه پایدار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حافظه پایدار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد حافظه پایدار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

به نام خدا

حافظه پایدار : حافظه پایدارحتی با از دست دادن قدرت ، مضمون خود را حفظ می کند .

ROM : خواننده حافظه ( ROM ) برنامه ای تلفیق داده شده است که در هنگام تولید حاوی داده های خاص می باشد .

ریزه های ROM حاوی شبکه ای از فتون ها و ردیف ها می باشد . این ستون ها و ردیف ها همدیگر را قطع می کنند . اگر مقدار 1 باشد یک دیود ، خطوط را به هم وصل می کند . اگر مقدار 0 باشد خطوط هرگز به هم وصل نخواهد شد .

ROM چگونه کار می کند .

ROM  P : ROM  P ، خواننده حافظه ای برنامه ریزی شده و پایداری می باشد که به صورت خالی ساخته شده است . و بعدها با داده های خاصی پر می گردد .

برنامه نویسی می تواند یک بار انجام گیرد . پس از برنامه نویسی داده ها همیشه در IC ذخیره می گردند . ریزه های خالی ROM  P به صورت ارزان توسط برنامه ریزان خریداری می گردد .

ROM  P ، شبکه های ستونی و ردیفی درست مثل ROM  های معمولی دارند . تفاوت این است که نقاط مشترک ردیف ها و ستون ها در ریزه های ROM  P به کمک فیوز به هم وصل می شوند . شارژی که وارد ستون می شود از فیوز ردیف زمینی عبور می کند و عدد 1 را نشان می دهد ، چون همه سلول ها فیوز دارند ، پس موقعیت اولیه ROM  P هم 1 می شود . برای تغییر این مقدار به 0 ، شما از برنامه ریزی استفاده کنید که جریانی خاص را وارد سلول کند . ولتاژ بالاتر باعث شکست اتصال بین ستون و ردیف می شود . این مرحله به سوزاندن ROM  P معروف است .

چطور ROM  P  کار می کند ؟

ROM  P : خواندده حافظه قابل برنامه ریزی محو شونده (ROM  P ) ریزه های ROM  P را راه می اندازد و ROM  P ها بارها قابل نوشتن هستند . دو ترانزیستور بالایه نازکی از اکسید از هم جدا می شوند . یکی از ترانزیستورها به دروازه شناور و دیگری به دورازه کنترل معروف است . دروازه شناور در طول دروازه کنترل به ردیف وصل می گردد .

در طول محل اتصال مقدار 1 است . برای تغییر آن به 0 باید اکسترون های را وارد دروازه شناور نموده . شارژ الکتریکی از 10 به 13 می رسد . این شارژ برای دروازه شناور به کار می رود و بیت ها به 0   می رسد .

تمام ورودی های ( دروازه ها ) . ROM  P کاملاً باز هستند ،  و به هر سلول مقدار 1 می دهند . برنامه نویسی ، سلول های مورد نیاز را به 0 می رساند . برای نوشتن مجدد ROM P ابتدا باید آن را پاک کنید . پاک کردن ROM  P نیازمند ابزاری خاص است که نوار فرابنفش uv به طول موج ( mm    25307 ) از خود ساطع کند . پاک کننده ROM  P ، انتخابی نیست و کا ROM  P را پاک خواهد نمود این کار چند دقیقه طول می کشد ( پاک کردن بیش از حد مخرب است ، مراقب این کار باشید ) . ROM  P ها از برنامه ریزی استفاده می کنند که بسته به نوع ROM  P  از ولتاژ خاصی استفاده کنند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر