دانلود تحقیق درمورد توپولوژی شبکه ارتباطی و طراحی

دانلود تحقیق درمورد توپولوژی شبکه ارتباطی و طراحی

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد توپولوژی شبکه ارتباطی و طراحی

با دانلود تحقیق در مورد توپولوژی شبکه ارتباطی و طراحی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توپولوژی شبکه ارتباطی و طراحی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توپولوژی شبکه ارتباطی و طراحی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توپولوژی شبکه ارتباطی و طراحی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

توپولوژی شبکه ارتباطی که در آن در مسیر وجود دارد یکی از طرح های کلیدی

 شبکه است که در آن ساختار ها  با بسیاری از روابط داخلی بین اتصال شبکه های کلیدی و مسیریابها رابطه بر  قرارمی کنند . در یک شبکه ارتباطی اگر هر نوع کابلی یا سیم رابط قطع شود راههای بسیاری برای 2 نوع سیم رابط وجود دارد که بتوانندبا یکدیگررابطه برقرارکنند . در حالی که حل مسائل آسان است و افزایش واقعیت پذیری ساختار ها افزایش یافته شبکه های ارتباطی برای نصب ، پر هزینه هستند زیرا از کابلها و اتصالهای بیشتری استفاده می شود .اغلب این قبیل توپولوژی ها در ارتباط با توپولوژ های دیگر استفاده می شود ودراین حالت باعث شکل دهی توپولوژی هیبرید می شود . بعضی از طرحهای WAN از قبیل اینترنت ، استفاده از مسیر یاب شبکه ای می باشند . در این حالت اینترنت حتی در طول جنگ باعث می شود که سایت ها و شبکه با هم ارتباط برقرار کنند .

 

دو نوع توپولوژی ارتباطی وجود دارد :

ارتباط کامل و ارتباط بخشی

توپولوژی ارتباط کامل زمانی ظاهر می شود که کابلها از یک مدار برقی رابط تشکیل شده اند . وبه هر کابل در شبکه یک سیم برق متصل است . این نوع ساختار را ارتباطی برای نصب ، بسیارپر هزینه است ، اما باعث تولید بیشترین مقدار افزونگی می شود . (استفاده از یک یا چند سرویس دهنده در یک سایت وب وبه منظور انجام کارهای مشابه ) بنابراین در شرایطی که یکی از کابلها قطع می شود ترافیک شبکه ای می تواند مستقیماً در هر یک از کابلها ایجاد شود . ارتباط کامل اغلب برای ساختار اصلی شبکه در نظر گرفته می شود .

با ارتباط بخشی از کابلها در طرح ارتباط کامل شکل می گیرند و در این حالت بعضی از آنها با یک یا دو کابل در شبکه ارتبات برقرار می کند . توپولوژی ارتباط بخشی در شبکه های جانبی با ساختار اصلی ارتباط برقرار می کند . واین قبیل عملکرد ها برای استقرار و نصب ، پر هزینه هستند و نسبت به توپولوژی کامل از افزونگی کمتری برخوردار هستند .

شکل 1 صفحه 2 . توپولوژی شبکه ارتباطی و طراحی .

توپولوژی شبکه ارتباطی کامل مسیر یابها .

شکل2 صفحه 3 توپولوژی شبکه ارتباطی کامل و طراحی .

توپولوژی شبکه ارتباطی بخشی و مسیریابها .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر