دانلود تحقیق درمورد استان همدان

دانلود تحقیق درمورد استان همدان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد استان همدان

با دانلود تحقیق در مورد استان همدان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق استان همدان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق استان همدان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد استان همدان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

استان همدان جزو استان هاي غربي ايران است كه از شمال به استان زنجان، از جنوب به استان لرستان، از شرق به استان مركزي و از غرب به استان هاي كرمانشاه و كردستان محدود مي شود.

استان همدان از نظر تقسيمات كشوري، 8 شهرستان، 16 شهر، 18 بخش و 68 دهستان دارد و مركز آن شهر همدان است.

شهرستان‌هاي اين استان عبارتند از: همدان، نهاوند، تويسركان، ملاير، كبودرآهنگ، اسدآباد، بهار و رزن.

استان همدان منطقه‌اي است مرتفع. كوهستان الوند كه از شمال غربي به جنوب شرقي كشيده شده است جزو پيشكوه هاي داخلي زاگرس است. كوه الوند در جنوب و غرب شهر همدان قرار گرفته است.

با توجه به شرايط اقليمي مناسب ترين زمان براي مسافرت به همدان، از اواخر ارديبهشت تا اواخر مهرماه است. در اين مدت علاوه بر زيبايي و سرسبزي‌هاي پراكنده در سراسر استان همدان، تابش آفتاب و درجه حرارت بسيار مطلوب است.

 

جغرافياي تاريخي استان همدان

استان همدان يكي از مناطق تاريخي ايران و از قديمي‌ترين كانون‌هاي تمدن به شمار مي‌رود. آثار تاريخي موجود در اين استان قدمت و كهنسالي آن را نشان مي‌دهد.

 

 

گزارش عملکرد ستاد تسهيلات نوروزي استان همدان

-         ستاد تسهيلات نوروزي استان همدان در محل آرامگاه بوعلي سينا به‌صورت شبانه‌روزي و با مشارکت تمام همکاران تشکيل شد. ستاد مشابهي در شهرستان‌هاي ملاير، نهاوند، تويسرکان و برگزاري شيفت‌هاي راهنما از ساعت 8 تا 22 جهت راهنمايي مسافران و نيز شيفت‌بندي افزون بر 200 نفر از همکاران در شيفت‌هاي راهنما، عوامل اجرايي ستاد، عوامل خدماتي، انتظامي و غيره تشکيل گرديد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر