6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 39665
  • فرمت فایل دانلودی : .DOC
  • تعداد مشاهده : 1627

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جايگاه ويژه كارآفرينان

دانلود تحقیق درمورد جايگاه ويژه كارآفرينان

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد جايگاه ويژه كارآفرينان

با دانلود تحقیق در مورد جايگاه ويژه كارآفرينان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جايگاه ويژه كارآفرينان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جايگاه ويژه كارآفرينان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جايگاه ويژه كارآفرينان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

به دليل نقش و جايگاه ويژه كارآفرينان در روند توسعه و رشد اقتصادي، بسياري از دولتها در كشورهاي توسعه يافته و درحال توسعه تلاش مي كنند بــا حداكثر امكانات و بهره برداري از دستاوردهاي تحقيقاتي، شمار هرچه بيشتري از جامعه را كه داراي ويژگيهاي كارآفريني هستند به آموزش در جهت كارآفريني و فعاليتهاي كارآفرينانه تشويق و هدايت كنند(دارياني ,1380).

كارآفرينان با مهارتي كه در تشخيص فرصتها و موقعيتها و ايجاد حركت در جهت توسعه اين موقعيتها دارند، پيشگامان حقيقي تغيير در اقتصاد و تحولات اجتماعي محسوب مي شوند. آنها تصديق مي كنند كه موفقيت و بقاء درچشم اندازهاي برخواسته از فردا، نيازمند چالاكي، قوه ابتكاروخلاقيت است. علاوه براين كارآفريني به ريسك پذيري،نوآوري وكنش كارآفرينانه هم نيازدارد. براساس نظريات اقتصادي و تجارب حاصله دراقتصادهاي روبه رشد، كارآفرينان موتورمحركه توسعه ورشداقتصادي محسوب مي شوند وبالطبع اشتغال­زايي يكي از رهاوردهاي مهم كارآفريني است(احمدي ,1383).                                      

متاسفانه در كشور ما و در چند برنامه اخير توسعه، توجه خاص به اين مهم نشده و حتي مي توان گفت كه اين مفهوم براي بسياري از دست اندركاران و افراد جامعه ناشناخته و غريب است. شـــايد به همين دليل تاكنون برنامه ريــــــزي و بسترسازي مناسبي در حوزه هاي اقتصادي، اجتماعي و نظام آموزشي كشور براي توسعه كارآفريني بويژه درمدارس و دانشگاههاي كشور صورت نپذيرفته است(توسل ,1379).

 

 

تعريف وبيان مسئله:

امروزه کارافريني ازعوامل اصلي ايجاد ارزش اقتصادي وابزارکارامدي براي کاهش تعداد بيکاران محسوب مي شود ازاين رودولتها به منظور رشد اقتصادي کشورها ودرپاسخگوئي به بزرگترين چالش اقتصادي, يعني اشتغال وبهبود استانداردهاي زندگي افراد جامعه مشوق اصلي کارافريني وکارافرينان هستند وشيوه هاي مختلفي براي افزايش نقش آنها درعرصه هاي مختلف اقتصادي به کار ميبندد(احمدي,1383).

کارافريني در آموزش و پرورش فرايند منظم و مستمري است که از يک سو به شناسائي و بهره برداري مؤثر از کليه منابع دروني و بيروني نظام آموزشي منجر مي­شود و از سوي ديگر, موجب ايجاد فرصتهاي جديد ياددهي و يادگيري مي گردد. اين فرايند با تکيه بر دو محور آموزش فراگير کارآفرين و فراهم آوردن زمينه­هاي بروز و ظهور آن محقق مي­گردد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر