دانلود تحقیق درمورد امنيت شبكه

دانلود تحقیق درمورد امنيت شبكه

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد امنيت شبكه

با دانلود تحقیق در مورد امنيت شبكه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق امنيت شبكه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق امنيت شبكه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد امنيت شبكه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:وقتي از امنيت شبكه صحبت می کنیم، مباحث زيادي قابل طرح و بررسی هستند، موضوعاتي كه هر كدام به تنهايي مي توانند در عین حال جالب، پرمحتوا و قابل درك باشند. اما وقتي صحبت كار عملي به ميان می آید، قضيه تا حدودي پيچيده مي شود. تركيب علم و عمل، احتياج به تجربه دارد و نهايت هدف يك علم بعد كاربردي آن است.
 وقتي دوره تئوري امنيت شبكه را با موفقيت پشت سر گذاشتيد و وارد محيط كار شديد، ممكن است اين سوال برایتان مطرح شود كه " حالا بايد از كجا شروع كرد؟ اول كجا بايد ايمن شود؟ چه استراتژي را در  پيش گرفت و كجا كار را تمام كرد؟ به اين ترتيب " انبوهي از اين قبيل سوالات فكر شما را مشغول مي كند و كم كم حس مي كنيد كه تجربه كافي نداريد (كه البته اين حسي طبيعي است ).
  پس اگر شما نيز چنين احساسي داريد و مي خواهيد يك استراتژي علمي - كاربردي داشته باشيد، تا انتهاي اين مقاله را بخوانيد.
هميشه در امنيت شبكه موضوع لايه هاي دفاعي، موضوع داغ و مهمي است. در اين خصوص
 نيز نظرات مختلفي وجود دارد. عده اي فايروال را اولين لايه دفاعي مي دانند، بعضي ها هم Access List رو اولين لايه دفاعي مي دانند، اما واقعيت اين است كه هيچكدام از اين‌ها، اولين لايه دفاعي محسوب نمي شوند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر