دانلود تحقیق درمورد خرما

دانلود تحقیق درمورد خرما

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد خرما

با دانلود تحقیق در مورد خرما در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خرما را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خرما ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خرما

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

 

مقدمه

رده تک لپه‌ایها نه تنها از لحاظ تفاوت در تعداد لپه‌یها از دو لپه‌ایها متمایز هستند بلکه از نظر اختصاصات دیگری مانند اختصاصات جنینی شناسی ، ریخت شناسی و تشریحی نیز با دو لپه‌ایها تفاوت دارند. گیاهان راسته چمچمه داران Spadisiflorole با دارا بودن گل آذین سنبله عادی و محوری ضخیم ساده و یا منشعب به نام میله (اسپادیس) مشخص هستند. دانه‌های این گروه گیاهی آلبومن دارند و وجود چمچمه در گل آذین آنها نشانه‌ای از چگونگی تکامل در این گروه و نیز معرف به تحلیل رفتن قطعات گل در آنهاست. تیره خرما palmaceae یکی از تیره‌های مهم این راسته است.

اختصاصات عمومی

گیاهانی به صورت درخت تنه‌ای بدون انشعاب (stipe) ، در انتهای تنه دارای یک دسته برگ با رگبرگهای شاخه‌ای و یا پنجه‌ای هستند. پهنک برگها در طول رگبرگ ثانوی معمولا دارای پارگی و شکافهای طولی عمیق است. گل آذین معمولا به شکل اسپادیس منشعب و به صورت سنبله‌ای مرکب است که بوسیله یک چمچمه مشترک و چمچمه ثانوی پوشیده می‌شود. گلها غالبا تک جنسه دارای 3 کاسبرگ ، 3 گلبرگ ، 6 پرچم و 3 تا برچه هستند.
این تیره دارای 23 جنس و 1200 گونه است که روی هم رفته تیره‌ای بزرگ و بسیار مشخص را در سراسر مناطق استوایی مرطوب تشکیل می‌دهند. مراکز اصلی انتشار نخلها عبارتند از: آفریقا ، آمازون ، سواحل استوایی آفریقا ، آسیا ، هند و مالزی. تیره نخل در دوره کرتاسه ظاهر شده و در طول دوره گسترش تنوع یافته است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر