دانلود تحقیق درمورد خدا کيست؟

دانلود تحقیق درمورد خدا کيست؟

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد خدا کيست؟

با دانلود تحقیق در مورد خدا کيست؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خدا کيست؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خدا کيست؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خدا کيست؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

دوست عزيز، من يقين دارم اولين سوال سما اين خواهد بود: «مسيحيان درباره خدا چه عقيده اي دارند؟» مهمترين موضوع در مذهب عبارت از عقايد و نظريات آن مذهب درباره خدا است.

ميدانم که اشخاص بي اطلاع به شما گفته اند که مسيحيان سه خدا را پرستش ميکنند. حتي برخي تصور ميکنند که ما صليب و حتي مجسمه ها و تماسل هاي انساني را پرستش کرده و مورد نيايش قرار مي دهيم.

لازم است شما را مطمئن سازم که اين سخنان کاملا غلط است. مسيحيان واقعي پيوسته به خداي واحد حقيقي ايمان داشته اند و اگر بعضي از آنها خدايان ديگري پرستش کرده اند مرتکب بزرگترين اشتباه گرديده اند. توجه فرماييد، عيسي مسيح به شخصي که از او سوال کرد که بزرگترين حکم خدا چه مي باشد چه پاسخي داد:«خداوند خداي ما خداوند واحد است و خداوند خداي خود را به تمامي دل و تمامي جان و تمامي خاطر و تمامي قوت خود محبت نما که اول از احکام اين است.»

جميع انبياء خدا در دوران قديم اعلام داشته اند که خدا واحد است و عليه بتها و همه کسانيکه خداياني غير از خداي واحد حقيقي مي پرستيدند فرياد اعتراض بر مي آوردند.

همچنين مسيحيان به خدايي ايمان دارند که نه آغازي داشت و نه انتهايي خواهد داشت، زيرا خدا ازلي و ابدي است. ما به خدايي ايمان داريم که بر همه چيز آگاهي دارد و مالک تمام قدرتها مي باشد و تمام چيزهاي ديدني و نا ديدني را بوسيله کلام خود آفريده است.

اگر کسي به خورشيد و ماه و ميليونها ستاره بنگرد و سعي نمايد حتي جزئي از عظمت و شکوه آفرينش را درک نمايد، طبعا با داوود نبي هم صدا خواهد شد:«آسمان جلال خدا را بيان ميکند و فلک از عمل دستهايش خبر مي دهد»

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر