دانلود تحقیق درمورد برنامه ریزی انسانی

دانلود تحقیق درمورد برنامه ریزی انسانی

0 2.3k
دانلود تحقیق درمورد برنامه ریزی انسانی

با دانلود تحقیق در مورد برنامه ریزی انسانی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق برنامه ریزی انسانی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق برنامه ریزی انسانی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد برنامه ریزی انسانی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

برنامه ریزی انسانی، برنامه ای است که منابع انسانی در مورد نیاز را پیش از نیاز واقعی و برای رسیدن به هدف های سازمانی پیش بینی می کنید و مدیران سازمانی ، بویژه مدیران پرسنلی، را قادر می سازد تا گامهای لازم را در زمانهای مناسب برای تضمین وصول به آن هدفها بردارند. برنامه ریزی نیروی انسانی ، منابع انسانی لازم را برای فعالیت های آینده مشخص می دارد و مدیران را یاری می دهد تا نوع و میزان نیروی انسانی مورد نیاز برای رسیدن به هدفها و برنامه های آینده سازمانی را برگزینند و در صورت لزون نیروی انسانی موجود را برای ایجاد قابلیت های لازم را در آنان آموزش دهند برنامه ریزی نیروی انسانی در واقع پایه هایی را برای تدوین سیاستهای کلی جذب ، گزینش ، آموزش،جابه جایی ترفیعات ،رفاه شکل می دهد.

سیاست هایی که مدیران را از استخدام عجولانه نیروهایی که به طور کامل با نیروهای سازمان تطبیق نمی کنند . آموزش های بی هداف،نقل و انتقال بی مورد و ترفیعات بدون ضابطه باز می دارد و باعث نظم در سازمان و تقویت نظام شایستگی می گردد . در نتیجه این سیاست های صحیح ،میزان ضایعات پرسنلی در سازمان کاهش می یابد . بی توجهی به برنامه ریزی نیروی انسانی ، امکام رسیدن به هدف های سازمانی را مختل می کند و آسیب پذیری سازمان و مدیریت را در مقابل دگرگونی های آینده افزایش بی توجهی به برنامه ریزی نیروی انسانی ، امکام رسیدن به هدف های سازمانی را مختل می کند و آسیب پذیری سازمان و مدیریت را در مقابل دگرگونی های آینده افزایش می دهد. از این رو ،برنامه ریزی نیروی انسانی را اساس سازمان و مدیریت می دانند .

مدیران سازمانی ،مدیران منابع انسانی و بویژه کارشناسان برنامه ریزی نیروی انسانی در سازمانها باید همواره پاسخگوی این پرسشها باشند که برای اجرای برنامه های آینده سازمان اعم از برنامه های کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدت به چه نوع و چه میزان نیروی انسانی نیاز است و چه تدابیری برای جذب ، آموزش و بهسازی آنان در سازمان وجود دارد . پاسخ این پرسش ها و بسیاری از پرسش های دیگر ، در برنامه ریزی نیروی انسانی یافت می شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر