7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38594
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1611

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد انقلاب ايران

دانلود تحقیق درمورد انقلاب ايران

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد انقلاب ايران

با دانلود تحقیق در مورد انقلاب ايران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق انقلاب ايران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق انقلاب ايران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد انقلاب ايران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

اصلاح و انقلاب هر دو براى رسيدن به يك هدف واحد صورت مى‏گيرند و اين هدف عبارت است از تغيير دادن اوضاع وخيم و آشفته اصلاح با تفكر و انديشه و خونسردى آغاز مى‏شود. اصلاح كننده ابتدا به بررسى اوضاع و انديشه درباره اسباب وخامت آن مى‏پردازد و سپس راههاى رفع نواقص موجود را كشف مى‏كند و تا حد لزوم به قوه تخريبى متوسل مى‏گردد در حالى‏كه انقلاب با خشم و غضب و حس انتقام‏طلبى آغاز مى‏شود.

بدين ترتيب در اكثر اوقات وظيفه يك فرد مصلح همان وظيفه‏اى است كه يك انقلابگر به‏عهده دارد با اين تفاوت كه اصلاح كننده ابتدا چگونگى مسائل و ميزان آنها را بررسى مى‏كند و سپس به رفع آن مى‏پردازد در حالى‏كه شخص انقلابى بدون اينكه به عوامل خوب و بد و مفيد و مضر توجه كند همه را از ميان برمى‏دارد معمولا با افزايش مسائل و مفاسد در جامعه صبر و حوصله افراد، به پايان رسيده و اين وضعيت‏به آنها فرصت نمى‏دهد كه بتوانند با شناخت مشكلات جامعه به رفع آن بپردازند و امور را اصلاح نمايند. بنابراين در چنين شرايطى روشهاى انقلابى بيشتر از تدابير اصلاحى مؤثر واقع مى‏شوند.

اما اين واقعيت را نيز بايد پذيرفت كه انقلابات موفق وخامت و آشفتگى گذشته را بكلى از بين برده و همزمان با خاتمه تدريجى خشونتها نظام نوينى را پايه‏گذارى مى‏كنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر