دانلود تحقیق درمورد اغراق كردن يا بزرگ كردن مشكل

دانلود تحقیق درمورد اغراق كردن يا بزرگ كردن مشكل

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد اغراق كردن يا بزرگ كردن مشكل

با دانلود تحقیق در مورد اغراق كردن يا بزرگ كردن مشكل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اغراق كردن يا بزرگ كردن مشكل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اغراق كردن يا بزرگ كردن مشكل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اغراق كردن يا بزرگ كردن مشكل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

گاهي از موارد،هنگامي كه فردي ناراحتي خود را با ديگران در ميان
 مي گذارد، طرف مقابل چنان برخورد شديدي با مشكل مي كند و چنان مشكل را بزرگ نشان مي دهد كه فرد از بيان ناراحتي و مشكل خود پشيمان شده و دچار اضطراب شديدي مي شود.

·       مادر فهيمه بيمار است و فهيمه از او مراقبت مي كند. به همين دليل تحت فشار است و اين موضوع را با دوست اش در ميان مي گذارد.

واكنش دوست : تو  مطمئني كه پزشكان بيماري مادرت را درست تشخيص داده اند. شايد خوب تشخيص نداده باشند. به نظر من بهتر است كه به تشخيص يك پزشك اعتماد نكني و حتما دوباره به پزشك ديگري مراجعه كن. يكي از اقوام ما مشكل اش مثل مادر تو بود و ...

  نتيجه ي اين برخورد چيست؟آيا در فهميه اين احساس به وجود مي آيد كه دوست اش او را درك كرده است يا نه؟ در اين جا فهميه مايل است احساسات و ناراحتي خود را با دوست اش در ميان بگذارد تا كمي آرام شود، ولي آن چه عايد او مي شود غير از اضطراب و دلهره چيز ديگري نيست.

 واقعيت آن است كه دوست فهميه از روي حسن نيت اين گونه برخورد كرد، ولي اين برخورد نه تنها كمكي به فهميه نكرد، بلكه باعث نگراني و اضطراب او نيز شد ؛ چون همراه با همدلي نبود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر