دانلود گزارش کارورزی 1 (گزارش آسیب شناسی)

دانلود گزارش کارورزی 1 (گزارش آسیب شناسی)

0 3k
دانلود گزارش کارورزی 1 (گزارش آسیب شناسی)

گزارش کارورزی 1 (گزارش آسیب شناسی)

فرمت فایل  : word

تعداد صفحات فایل 4 صفحه

مختصری از شرح

یکی از جلسات کارورزی را به بررسی یکی از مشکلات و راه حلی برای آن اختصاص دادیم . در این جلسه دوستانم اکثرا به دنبال معلولیت ها و کمبودها می گشتند و عواملی مانند نقص عضو، تنش ها و ناهنجاری ها را بررسی می کردند. اما بنده در این گزارش به بررسی یکی از اختلالات آموزشی که در درس اختللال یادگیری ترم قبل در کلاس به بحث و گفتوگو پرداختیم اشاره می کنم.این اختلال یکی از اختلالات رایج در دانش اموزان ابتدایی بخصوص دوره اول است . نام علمی آن دیسلکسیا یا اختلال در نوشتن املا است.این اختلال یک عارضه مغزی خفیف است که در بعضی از دانش آموزان بسته به شدت آن دیده می شود.
که طی بررسی املا دانش آموزان کلاس سوم ب این مدرسه به چند نمونه از این قبیل اختلالات برخوردیم که میتوان برای از رو برداشتن این اختلالات از راه حل های ساده ای استفاده کرد.به شرط اینکه اولا این راه حل ها را مداومت ببخشیم و هرچه سریع تر طول درمان آن را پیش بگیریم. برای از بین بردن و ریشه کن کردن آن نیز می توان با شناسایی توسط آزمون های مخصوص و بازی درمانی اثرات سوء آن را تا حد زیادی از بین برد.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

پشتیبانی 24 ساعته و ارسال در تلگرام و واتس اپ

ارتباط فوری در تلگرام 👈 https://t.me/drsifile

ارتباط فوری در واتس آپ 👈 http://wa.me/989306359679

(دریافت مستقیم+ارسال در ایمیل)


20,000 تومان