دانلود تحقیق درمورد تعليم و تربيت کودکان

دانلود تحقیق درمورد تعليم و تربيت کودکان

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد تعليم و تربيت کودکان

با دانلود تحقیق در مورد تعليم و تربيت کودکان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تعليم و تربيت کودکان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تعليم و تربيت کودکان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تعليم و تربيت کودکان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:آموزش هايي که، قبل از ورود به تعليمات ابتدايي به کودکان سه تا شش سال تمام، ارائه مي دهند، آموزش پيش دبستاني نام دارد. آموزش پيش دبستاني را به مهد کودک (سه تا چهار سالگي) و آمادگي (پنج و شش سالگي) تقسيم مي کنند. مهد کودک به منظور راحتي و آسودگي مادران، به ويژه مادران شاغل است، ولي در دوره پيش دبستاني، به آموزش جنبه هاي مهم و ضروري زندگي نياز داريم.
آموزش پيش دبستاني، با فردريک فروبل، پدر آموزش پيش دبستاني در سال ١٨٣٨ ميلادي ، بنان گذاشته شد. اين خرد معروف آلماني اولين باغ کودکان را در شهري کوچک در آلمان تأسيس کرد و از اين طريق، مبناي دوره پيش دبستاني نهاده شد. بعدها دانشمندان بزرگي مثل مونته سوري، در اين زمينه کار کرده اند. در ايران ما موسس آموزش پيش دبستاني و اولين کودکستان، باغچه بان است. وي در سال ١٣٠٣ هجري شمسي در شهر تبريز و در سال ١٣٠٧ در شيراز، دومين پيش دبستاني را تأسيس کرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر