دانلود تحقیق درمورد خوردگی در حفاظت آندی

دانلود تحقیق درمورد خوردگی در حفاظت آندی

0 2k
دانلود تحقیق درمورد خوردگی در حفاظت آندی

با دانلود تحقیق در مورد خوردگی در حفاظت آندی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خوردگی در حفاظت آندی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خوردگی در حفاظت آندی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خوردگی در حفاظت آندی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه مقاله:

حفاظت آندي از جمله روشهاي كنترل خوردگي است كه با استفاده از تغيير پتانسيل سطح صورت مي گيرد. با نگه داشتن پتانسيل فلز در محدوده روئين بوسيله اعمال جريان خارجي سطح فلز يا آلياژ در برابر محيط روئينشده و تحت حفاظت قرار مي گيرد. دراين مقاله خوردگي و حفاظت نمونه هاي فولاد ساده كربني در اسيد سولفوريك با غلظت هاي بالا در دماهاي مختلف مورد بررسي قرار گرفته است. بوسيله اطلاعات بدست امده از آزمايشهاي پلاريزاسيونتانسيواستاتيك (E-Log i) ومنحني هاي پتانسيواستاتيك (I-t) اثر پارامترهاي زمان، پتانسيل، غلظت و دما بر روي حفاظت آندي بررسي شده است. نتايج نشان ميدهد كه با كاهش غلظت (از 98 درصد به 92 درصد) و افزايش دما سرعت خوردگي، افت نهايي جريان در پتانسيل حفاظت زياد شده است. تركيب شيميايي لايه روئين بوسيله E.D.A.X , X.R.D نيز مورد بررسي قرار گرفته است. تركيب لايه بصورت سولفات آهن با مقداري آب تبلور متفاوت (در غلظت هاي مختلف) مي باشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر