دانلود تحقیق درمورد ورزش براي زندگي

دانلود تحقیق درمورد ورزش براي زندگي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد ورزش براي زندگي

با دانلود تحقیق در مورد ورزش براي زندگي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ورزش براي زندگي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ورزش براي زندگي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ورزش براي زندگي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

ورزش براي زندگي

دكتر فرزانه تركان- ورزش را به عنوان «هرگونه فعاليت يا تجربه كه باعث احساس لذت و نشاط مي شود» تعريف مي كند. افراد به دلايل مختلف و در سطح متنوعي از رقابت، در ورزش شركت مي كنند. انگيزه فرد نسبت به ورزش كردن ممكن است به ميزان وسيعي بين آن كه ورزشكار تفريحي است
و آن كه ورزشكار حرفه اي است، تفاوت كند. البته، فوايد بالقوه مشاركت در ورزش مي تواندبه مراتب از نتايج كوتاه مدت آن مانند برنده شدن در مسابقه، فراتر رود. جدا از ميزان درگيري فرد در ورزش، بقاي سلامت مي تواند جزء مهمي به شمار آيد.

فوايد ورزش در طول زندگي



 

«تمرين كردن» جزء بسيار با ارزشي از ورزش است كه باعث پيشگيري از بيماري و ناتواني جسمي مي شود. الگوي زندگي اگر شامل تمرين منظم باشد، فوايد طبي چشمگيري به همراه خواهد داشت. يك برنامه مناسب ورزشي، سلامت را تضمين مي كند و خطر بسياري از بيماري هاي شايع پزشكي را كاهش مي دهد. بنابر اين، ورزش مرتب مي تواند طول عمر را افزايش دهد، از احتمال بيماري هاي خاصي پيشگيري كند. اثرات ويژه و بالقوه تمرينات منظم عبارت است از: افزايش قدرت و تحمل بدني، بهبود انعطاف پذيري، بهبود احساس سرزندگي و سلامت و نيز كيفيت زندگي.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر