دانلود تحقیق درمورد پروژه ال-90

دانلود تحقیق درمورد پروژه ال-90

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد پروژه ال-90

با دانلود تحقیق در مورد پروژه ال-90 در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پروژه ال-90 را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پروژه ال-90 ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پروژه ال-90

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

با بحث درباره چگونگي طراحي و ساخت موتور آغاز شد

چالش دوباره درباره پروژه ال-90

 گروه خودرو: پروه ال - 90 در زمينه ساخت موتور در داخل كشور به چالش جديدي كشيده شد.

 به گزارش خبرنگار دنياي اقتصاد به مديرعامل شركت تحقيقات، طراحي و توليد موتور ايران‌خودرو توليد موتور مورد نياز پروژه ال - 90 را به منزله ساخت داخل ندانسته و آن را رد كرده است.


 محمد زالي گفت: توليد موتور به اين شكل نيروهاي متخصص ايراني را قادر نمي‌سازد كه به هيچ دانش فني جديد دست يابند.

 مديرعامل شركت تحقيقات، طراحي و توليد موتور ايران خودرو گفت: موتور ال-90 با مالكيت رنو به ايران سفارش داده شده و اجازه توليد موتور از سوي رنو به ايران امتياز نيست، بلكه زماني اين امتياز محسوب مي‌شود كه مالكيت براساس طراحي باشد.وي ادامه داد: درباره‌ موتور ال-90 تنها ما اطلاعات فني را به صورت متن فني رنو بررسي كرديم و آن را مورد ارزيابي عملي قرار نداده‌ايم كه اين يك نقص بزرگ براي پروژه است. وي تاكيد كرد: افتخار نيست كه موتور يا ميل‌لنگ ال-90 را داخل سازي كنيم، چون مالك آن شركت رنو است مهم اين است كه ما خود داراي طراحي يك موتور و مالك آن باشيم و به طور حتم براي خودروسازي بايد به سمت طراحي‌هاي بومي حركت كنيم.

 وي توضيح داد: در موتور ملي از طراحي تا دانش ساخت موتور را به دست مي‌آوريم و قطعه‌سازان ما هم با كمك طرف آلماني پروژه فعال مي‌شوند كه از اين نظر اين پروژه بسيار تكامل يافته‌تر از ال -90 است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر