6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37691
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1576

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جاذبه های جهانگردی اروپا

دانلود تحقیق درمورد جاذبه های جهانگردی اروپا

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد جاذبه های جهانگردی اروپا

با دانلود تحقیق در مورد جاذبه های جهانگردی اروپا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جاذبه های جهانگردی اروپا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جاذبه های جهانگردی اروپا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جاذبه های جهانگردی اروپا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

جاذبه های جهانگردی اروپا

قلعه دریایی سومنلینا ، میراث حهانی فنلاند

 قلعه دريايي سومنلينا كه در نيمه دوم قرن هجدهم توسط سوئدي‌ها بر فراز چند جزيره در مدخل خليج هلسينكي ، پايتخت فنلاند ، ساخته شده است، يكي از نمونه‌هاي عالي معماري نظامي آن دوران اروپا محسوب مي‌شود. اين قلعه 250 ساله كه تا امروز به خاطر كاربرد نظامي‌اش دست نخورده باقي مانده است، يكي از مهم‌ترين جاذبه‌هاي توريستي كشور فنلاند محسوب مي‌شود و به خاطر ارزش تاريخي و معماري خود، از سال 1991 در فهرست ميراث جهاني يونسكو ثبت شده است. ساخت قلعه دريايي سومنلينا در سال 1748 ميلادي، يعني زماني كه فنلاند هنوز بخشي از كشور سوئد به حساب مي‌آمد، آغاز شد. هدف از ساخت اين قلعه كه بر فراز شش جزيره كوچك بنا شده، جلوگيري از تهاجمات نظامي كشور روسيه از راه دريا بود. ساخت اين قلعه زير نظر آگوستين ارنسوارد ، آرشيتكت مشهور ، آغاز شد. اما در طول ساخت قلعه نقشه اوليه ارنسوارد با پيشنهادات وائوبان، يكي از مهندسان نظامي سرشناس ارتش سوئد، تغييرات زيادي كرد.

تاريخچه سومنلينا

پس از آن كه پطر كبير ، تزار روسيه ، در سال 1703 ميلادي پايتخت جديد خود را در سن‌پطرزبورگ ، واقع در منتهي‌اليه خليج فنلاند بنا كرد، تأسيسات نظامي و پايگاه‌هاي دريايي فراواني نيز براي محافظت از آن در درياي بالتيك ساخت. به اين ترتيب روسيه به يكي از قدرت‌هاي دريايي منطقه تبديل شد و همين مسئله موجب نگراني كشور سوئد و بعضي ديگر از كشورهاي اروپايي از جمله فرانسه (يكي از متحدان نظامي سوئد) شد كه خود را در معرض تهديد نظامي روسيه احساس مي‌كردند.پس از بحث‌هاي طولاني در پارلمان سوئد در سال 1747، تصميم بر اين شد كه مرزهاي مشترك اين كشور با روسيه تقويت شود و يك پايگاه دريايي قدرتمند نيز در خليج هلسينكي براي مقابله با پايگاه‌هاي دريايي روسيه در آن سوي درياي بالتيك ساخته شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر