دانلود تحقیق درمورد ویژوال سی

دانلود تحقیق درمورد ویژوال سی

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد ویژوال سی

با دانلود تحقیق در مورد ویژوال سی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ویژوال سی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ویژوال سی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ویژوال سی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

برنامه نویسی سخت افزار به کمک ویژوال سی

 

 

 

یه مدت بود که دنبال این میگشتم که چطوری توی وی بی میشه با پورتها و سخت افزارهای دست ساز ارتباط برقرار کرد .بالاخره پیداش کردم و برای شما دوستان می زارمش اینجا !!

فقط باید ویژوال سی هم داشته باشید تا بتونید
DLL مربوطه رو کامپایل کنید !


شاید تابحال خواسته باشید از طریق پورت پرینتر و یا پورت سریال یا باس
ISA با سخت افزاری که خودتان ساخته اید ارتباط برقرار کنید . برای این کار شما نیاز به برنامه ای دارید که بوسیله دستورات I/O با سخت افزار شما ارتباط برقرار کند . چون ویژوال بیسیک دارای دستورات کار با پورتهای I/O نیست بایستی توسط ویژوال سی یک Dll برای کار با این پورتها بسازیم و تو وی بی فایل کامپایل شده رو به طور مشابه توابع آی پی آی به کار بگیرید.

DLL و کاربردهای آن


اگر شما در
DOS برنامه نویسی کرده باشید با دستورات INPUT و OUPUT در زبان QuickBasic و با دستورات inp و outp در C آشنا هستید . این توابع در VB پیاده سازی نشده اند . این توابع برای سازندگان سخت افزار برای PC و نیز برنامه نویسان سیستم حیاتی هستند زیرا به شما اجازه خواندن از پورت و نوشتن به پورت را می دهند . برای ایجاد امکان استفاده ار پورت در VB باید از Dll یا کتابخانه های دینامیک استفاده کنیم . Dll ها به VB اجازه می دهند تا یک کد نوشته شده به یک زبان دیگر را در زمان اجرا ( بطور دینامیک ) به برنامه لینک شود . چون ویژوال سی دارای توابع خواندن و نوشتن پورت است بنابراین ما از این زبان برای ساخت Dll موردنظر استفاده می کنیم .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر