6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37549
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2206

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد پدر و مادر چه وظايفي در برابر فرزندان دارند؟

دانلود تحقیق درمورد پدر و مادر چه وظايفي در برابر فرزندان دارند؟

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد پدر و مادر چه وظايفي در برابر فرزندان دارند؟

با دانلود تحقیق در مورد پدر و مادر چه وظايفي در برابر فرزندان دارند؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق پدر و مادر چه وظايفي در برابر فرزندان دارند؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق پدر و مادر چه وظايفي در برابر فرزندان دارند؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد پدر و مادر چه وظايفي در برابر فرزندان دارند؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:9 صفحه

قسمتی از فایل:

نخست شايسته است از همه كساني كه علاقه مند به شناخت معارف ديني و تربيتي هستند، بخصوص آناني كه به وظايف خود در قبال فرزندان توجه دارند و پرسش هايي را در اين زمينه مطرح مي كنند تشكر نماييم. انتظار ما اين است كه همه مسلمانان ـ بويژه پدران و مادران كه بار سنگين تربيت فرزند را به عهده دارند ـ در باب معارف ديني و اسلامي و شناخت مسؤوليت خود در اين مورد بيشتر توجه كنند و اگر احياناً ابهاماتي وجود داشت آن ها را با طرح اين گونه سؤالات بر طرف سازند، واقعيت اين است كه هيچ گاه انسان خالي از وظيفه نيست و در هر زمان و مكان و هر شرايطي كه باشد يك سري تكاليفي ـ اعم از وظايف ديني، خانوادگي و اجتماعي ـ گريبان گير اوست. چنان كه رسول خدا(صلي الله عليه وآله وسلم) فرمود: "كلكم راع و كلكم مسؤول عن رعيته"(1)همه شما در حيطه قدرت و سرپرستي خود نسبت به افرادي كه اداره امور آنان را به عهده داريد، مسؤول هستيد. البته مسؤوليت انسان با توجه به گستره قدرت و فرمانروايي اش متفاوت است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر