دانلود تحقیق درمورد چگونه بايد اشتغال را افزايش داد

دانلود تحقیق درمورد چگونه بايد اشتغال را افزايش داد

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد چگونه بايد اشتغال را افزايش داد

با دانلود تحقیق در مورد چگونه بايد اشتغال را افزايش داد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چگونه بايد اشتغال را افزايش داد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چگونه بايد اشتغال را افزايش داد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چگونه بايد اشتغال را افزايش داد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

در خلال «ركود بزرگ» كنوني نرخ بيكاري از كمتر از 5 درصد در آغاز ركود در دسامبر 2007 به بيش از دو برابر آن يعني 2/10 درصد در اكتبر افزايش يافته است.

اين رقم دومين نرخ بيكاري بالا بعد از جنگ جهاني دوم است و تنها نرخ 8/10 درصدي دسامبر 1982 از آن بيشتر بوده است. در پرتو چنين رقم‌هاي تيره و تاري از بيكاري جاي تعجب ندارد كه رييس‌جمهور ظرف چند روز «همايش مشاغل» را براي بررسي چگونگي بهبود بازار كار برگزار كند.

پازنر به درستي به اين نكته اشاره مي‌كند كه نرخ بيكاري مشكل اشتغال را كمتر از حد واقعي آن بيان مي‌كند، چون بعضي افراد بعد از قطع اميد از يافتن شغل از جمعيت نيروي كار خارج شده‌اند يا اگرچه مايل به انجام كار تمام‌وقت هستند، اما به صورت پاره‌وقت كار مي‌كنند.

نرخ موسوم به «نيمه بيكاري» (underemployment) معادل 5/17 درصد برآورد مي‌شود كه بسيار بيشتر از نرخ «بيكاري» (unemployment) است.

با اين وجود بايد توجه داشت كه تعيين دقيق نرخ نيمه بيكاري از تعيين نرخ بيكاري كه ارزيابي آن مشكل است، بسيار سخت‌تر خواهد بود.

من در نوشته‌هاي قبلي‌ام به تاكيد پازنر بر نرخ نيمه بيكاري پاسخ داده‌ام كه سيب را بايد با سيب مقايسه كرد. اگر براي اندازه‌گيري شدت ركود از نرخ نيمه‌بيكاري و نه نرخ بيكاري استفاده كنيم، آن گاه بايد براي ارزيابي ركودهاي پيشين نيز نرخ نيمه‌بيكاري را به كار گيريم. كاملا روشن است كه در اين ركود‌ها هم نيمه‌بيكاري به نحو قابل‌ملاحظه‌اي بيشتر از بيكاري بود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر