7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37505
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1455

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توسعه کمي وکيفي فرآورده‌هاي گوشتي کم چرب

دانلود تحقیق درمورد توسعه کمي و کيفي فرآورده‌هاي گوشتي کم چرب

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد توسعه کمي وکيفي فرآورده‌هاي گوشتي کم چرب

با دانلود تحقیق در مورد توسعه کمي و کيفي فرآورده‌هاي گوشتي کم چرب در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توسعه کمي و کيفي فرآورده‌هاي گوشتي کم چرب را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توسعه کمي و کيفي فرآورده‌هاي گوشتي کم چرب ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توسعه کمي و کيفي فرآورده‌هاي گوشتي کم چرب

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

در دو دهه اخير شيوه مصرف غذا به کلي تغيير کرده و افراد بيشتر تمايل به مصرف غذاهاي کم چرب پيدا کرده اند به طوري که يکي از فاکتورهاي انتخاب غذا از طرف مصرف کنندگان کم چرب بودن آن ها مي باشد

 

در دو دهه اخير شيوه مصرف غذا به کلي تغيير کرده و افراد بيشتر تمايل به مصرف غذاهاي کم چرب پيدا کرده اند به طوري که يکي از فاکتورهاي انتخاب غذا از طرف مصرف کنندگان کم چرب بودن آن ها مي باشد. و علت آن رابطه بين مصرف چربي زياد در بروز بعضي از بيماري ها مثل چاقي, بيماري هاي قلب وعروق, سرطان و ديابت مي باشد. از اين رو انجمن قلب امريکا و انجمن سرطان امريکا و ديگر سازمان هاي بهداشتي دريافت چربي وکلسترول کم را در رژيم غذايي روزانه به منظور جلوگيري از بيماري هاي فوق توصيه مي کنند . بنا بر پيشنهاد آن ها نبايد بيش از ۳۰ درصد انرژي رزيم غذايي روزانه از چربي ها باشد بعلاوه چربي هاي اشباع نبايد بيش از ۱۰ درصد کل انژري روزانه را تامين کنند.. مطالعات در اين زمينه نشان مي دهد که کاهش مصرف چربي احتمال ابتلاء به بيماري هاي قلبي را تا ۲۰ درصد کاهش مي دهد. از طرفي بيشتر مصرف کنندگان که خواهان کاهش وزن و کنترل کالري رژيم خود مي باشند طالب غذاهاي کم چرب مي باشند، از اينرو اخيرا رقابتي شديد در ميان صاحبان صنايع گوشتي براي توليد فرآورده هاي گوشتي کم چرب از جمله همبرگر و انواع سوسيس وکالباس بوجود آمده است. بهمين خاطر سياست هاي مختلفي به منظور کاهش چربي با حفظ طعم و بافت مناسب در فرآورده هاي توليدي خود نموده اند که کاري مشکل مي باشد. در اين مقاله از چگونگي کاهش چربي و توليد فرآورده هاي گوشتي کم چرب در مقايسه با فرآورده هاي مشابه داراي ۲۰ درصد چربي با همان طعم و مزه و بافت بطور مختصر شرح داده مي شود.
لازم به يادآوري است که اصطلاح مواد غذايي کم چرب در اين مقاله آزادانه انتخاب شده است و با پيشنهاد در مورد محصولات کم چرب که توسط دپارتمان کشاورزي امريکا ارائه شده و به محصولاتي اطلاق مي گردد که ميزان چربي آن ها ۳ گرم يا کمتر در هر سرونيگ و در ۱۰۰ گرم محصول باشد معادل نمي باشد، اينگونه محصولات بايد برچسب گذاري شوند و مشخصات آن ها روي محصول نوشته شود. مثلا همبرگر کم چرب : ترکيب شامل : آب، صمغ و يا گوشت گوساله چرخ کرده کم چرب با x در صد چربي. اولين بار کمپاني مک دونالد مبادرت به توليد همبرگرهاي کم چرب نمود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر