دانلود تحقیق درمورد دختران فراری

دانلود تحقیق درمورد دختران فراری

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد دختران فراری

با دانلود تحقیق در مورد دختران فراری در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دختران فراری را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دختران فراری ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دختران فراری

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

مو ضوع تحقیق:دختران فراری

پیشگفتار :

پدیده دختران فراری طی دهه گذشته در کشور شایع گردیده است و هر روز که می گذرد افزایش چشم گیری پیدا می کند و بیم می رود که به بحران اجتماعی مبدل گردد و متأسفانه علی رغم هشدارهای کلی مکرر و متعدد که از طریق وسایل ارتباط جمعی به خصوص روزنامه به متولیان اجتماعی داره می شود هیچ گونه نگاهی را به خود نمی گیرد و هنوز سازمان و تشکیلاتی که رسماً مسئولیت پیشگیری از بین فاجعه و حشناک اجتماعی را تقبل نماید  نمی شناسیم .

بیشتر آمارهای رسمی و غیر رسمی جنایی حاکی از بین است که تفاوت معنی دار وقابل توجهی میان جرائم مردان و زنان وجود دارد . دختران معمولاً کمتر از پسران مرتکب جرم  وجنایات و بزهکاری می شوند. اما در سالهای اخیر اعترافات زنان مخصوصاً در جرائم سبک و بزهکاریهای ملایم نظیر فرار از خانه و مدرسه افزایش یافته دختران جوان اصلی ترین فربانیان ، به خاطر خصوصیات جوانی آسیب پذیری زیادی دارند چون پویا ، پر نقش جستجو گر و به هر جا سرمی کشند . پرشورترین و با نشاط ترین فصل زندگی جوانی است، استعدادهای که در وجود جوانان در این دوره شکوفا می شود ، چشمگیر و با اهمیت است . در این دوره جوان در خود نیروی می یابد که احساس می کند می تواند به هدفهای بسیار بزرگی دست یابد به آرزوهایی را در سر دارد که تحقیق آنها امکان پذیر وبسیار مطلوب است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر