دانلود تحقیق درمورد منابع صنايع اسلامي

دانلود تحقیق درمورد منابع صنايع اسلامي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد منابع صنايع اسلامي

با دانلود تحقیق در مورد منابع صنايع اسلامي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق منابع صنايع اسلامي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق منابع صنايع اسلامي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد منابع صنايع اسلامي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:133 صفحه

قسمتی از فایل:

در زمان حضرت محمد (ص) اعراب صنايع و آثار هنري قابل ذكر نداشتند ولي پس از فتح سوريه و عراق و مصر و ايران صنايع راقية اين ممالك را اقتباس كردند. مراجع تاريخي و منابع ادبي نشان مي دهد كه خلفاي اموي (749-661م. 132-41 ه.) براي ساختن مساجد و قصرها و شهرهاي جديد بجلب مواد و مصالح و صنعتگران و هنرمندان از كلية ممالك اسلامي پرداختند. مسجد دمشق بوسيلة يك معمار ايراني طرح ريزي شد و كاش سازان سوريه در تزيين آن كار كردند. هنرمندان مصري در بيت المقدس و دمشق و مكه كار ميكردند. در زمان بني عباس (745-749م./334-132ه) اين شيوه ادامه يافت و كارگران و هنرمندان ممالك مختلف در اغلب نقاط عالم اسلام بساختن ابنيه و آثار هنري مشغول بودند. طبري مورخ معروف ميگويد كه در تأسيس بناي شهر بغداد عباسيان از سوريه و ايران و موصل و كوفه و واسط و بصره كارگر آورند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر