7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37131
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1992

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد معرفي سمپاش ميكرونر

دانلود تحقیق درمورد معرفي سمپاش ميكرونر

0 2k
دانلود تحقیق درمورد معرفي سمپاش ميكرونر

با دانلود تحقیق در مورد معرفي سمپاش ميكرونر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق معرفي سمپاش ميكرونر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق معرفي سمپاش ميكرونر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد معرفي سمپاش ميكرونر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

باتوجه به مشكلات عديده كار با سمپاش‌هاي مرسوم از جمله ايجاد ذرات بسيار غيريكنواخت، مصرف آب و سم زياد، تأثيرپذيري كم سمپاشي و نياز به قطعات يدكي گران قيمت همراه با قيمت خريد اوليه بالا ايده استفاده از ديسك چرخان (Spining Disc) براي ايجاد ذرات ريز و يكنواخت 60 سال قبل ارائه گرديد. زماني كه يك فرد انگليسي به نام ادوارد بالس در جاده‌اي خيس با ماشين خود به سمت منزل مي‌رفت و چرخ‌هاي ماشين‌هاي كناري آب جاده را به صورت ذراتي ريز به شيشه‌هاي اتومبيل او پرتاب مي‌نمود، او مشاهده كرد كه مقدار كمي از آب توسط چرخ‌هاي اتومبيل به صورت ذرات ريز

و در عين حال يكنواخت شيشه‌هاي ماشين او را كاملاً پوشاند. وي دريافت كه اگر همين اصل در سمپاشي گياهان بكار رود مقدار كمي از محلول سم مي‌تواند پوششي كامل و يكنواخت را بر روي گياهان ايجاد نمايد. يكي از كمپاني‌هاي معتبر كه نقش اصلي را در توليد انواع سمپاش‌هاي ميكرونر داشته است، كمپاني ميكرون (MICRON) در انگلستان به مديريت آقاي بالس بوده از سال 1975 تلاش‌هاي ارزنده‌اي در توليد و عرضه انواع سمپاش‌هاي ميكرونر داشته است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر