7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36927
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2152

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جهاني شدن و تجارت جهاني در سه كشور بحرين روسيه و هند

دانلود تحقیق درمورد جهاني شدن و تجارت جهاني در سه كشور بحرين روسيه و هند

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد جهاني شدن و تجارت جهاني در سه كشور بحرين روسيه و هند

با دانلود تحقیق در مورد جهاني شدن و تجارت جهاني در سه كشور بحرين روسيه و هند در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جهاني شدن و تجارت جهاني در سه كشور بحرين روسيه و هند را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جهاني شدن و تجارت جهاني در سه كشور بحرين روسيه و هند ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جهاني شدن و تجارت جهاني در سه كشور بحرين روسيه و هند

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

استاندارد آمريكايي يك كمپاني 5 بيليون دلاري است كه سيستم تهوية هوا و گرمازا را توليد مي‌كند. همچنين توليد كنندة سيستم هاي ترمز كاميون و بخش هاي لوله كشي است. در سال 1989، اين كمپاني به دليل ركود اقتصادي با بدهي زيادي مواجه شد و خسارت سنگيني را متحمل شد. امانوئل كامپوريس Kampouris به عنوان CEO منصوب شد و پس از آن كمپاني روند پيشرفت را نشان داد. در سال 1995 خسارت و ضرر پيش آمده با يك درآمد خالبص 8/141 ميليون دلاري پايان پذيرفت. راز كامپورس چيست؟ استاندارد آمريكايي يك فلسفه توليد دقيق و به موقع اجرا كرد كه هدف آن كاهش زمان توليد بود. با تركيب تكنيك هاي مديريت زمان و مطالعة مشروح و مفصل جريانات كار، اين سيستم مديريت بخش توليد كارخانه را دوباره طراحي كرد تا توليد را به شكل موثرتري سازماندهي كند. كارگران مدت زمان زيادي منتظر نمي مانند و مواد هم زود مصرف ميشوند. ادوات لوله كشي حمام و دستشويي كه قبلا ساخت آنها سه هفته طول مي كشيد اكنون به دليل صرفه جويي در وقت چهار روز طول مي كشد و كارهاي جابجايي و انتقال مواد نيز از دور خارج شده است. فرآيندهاي توليد متغيرتر هستند بنابراين به عنوان مثال در يك كارگاه ريخته گري قالبهاي 4000 پوندي را ميتوان در زمان كمتر از 5 دقيقه تغيير داد و اپراتوراهي منگنه يا ماشين سوراخ كن را به آساني قادر ساخت تا ميان 4 بخش متفاوت جابجا شوند. اين قابليت تغيير خط توليد را قادر مي سازد تا 202 مدل قالب براي سفارشات مشتريان بسازد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر