6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36844
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1929
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بزرگداشت حماسه عاشورا

دانلود تحقیق درمورد بزرگداشت حماسه عاشورا

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد بزرگداشت حماسه عاشورا

با دانلود تحقیق در مورد بزرگداشت حماسه عاشورا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بزرگداشت حماسه عاشورا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بزرگداشت حماسه عاشورا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بزرگداشت حماسه عاشورا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

هدف امام از بيان مسئلة عاشورا در وصاياي خود يادآوري اهميت زنده نگهداشتن و گراميداشت حماسه عاشورا بوده است.

الف ـ عاشورا :

امام خميني (ره) در وصيت نامة خود مي‌نويسد : و از آن جمله، مراسم عزاداري ائمة اطهار و بويژه سيد مظلومان و سرور شهيدان، حضرت ابي عبدالله الحسين صلوات و افسر الهي و انبياء و ملائك و صلي بر روح بزرگ حماسي او باد هيچ گاه غفلت نكنند.

حماسة كربلا فراهم آور زمينة شورش مظلومان عليه متكبران بوده و هست. پيامبر اسلام صلي الله عليه واله از سيد الشهدا به عنوان «زينت آسمانها و زمين» و نيز «چراغ هدايت» و «كشتي نجات» ياد كردند.

امام خميني (ره) دربارة عزاداري ها و راز اصلي حفظ و اهميت اين حماسة تاريخ ساز خاطرنشان ساخته‌اند كه : و بدانند آنچه دستور ائمه عليهم السلام براي بزرگداشت اين حماسة تاريخي اسلام است و آنچه لعن و نفرين بر ستمگران آل بيت است، تمام، فرياد قهرمانة ملت‌ها است بر سر دمداران ستم پيشه در طول تاريخ الي الابد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر