دانلود تحقیق درمورد بازاریابی

دانلود تحقیق درمورد بازاریابی

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد بازاریابی

با دانلود تحقیق در مورد بازاریابی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بازاریابی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بازاریابی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بازاریابی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

1-1 مقدمه :

    یک شرکت قبل از ورود به بازارهای خارجی، باید اهداف و سباستهای بازاریابی بین المللی خود را روشن سازد. به عبارت ديگر اولاً باید تصمیم بگیرد می­خواهد در بازار خارجی به چه حجم فروش دست یابد(بعضي از شرکتها به عنوان هدف سهم کم را در بازار انتخاب می­کنند) ثانياً باید تعیین کند می­خواهد در چه تعدادی از کشورهای خارجی به فعاليت بپردازد و در نهايت باید تصمیم بگیرد می­خواهد در چه نوع کشورهایی فعالیت کند.

    یک شركت پس از اینکه درباره فروش در یک کشور خارجی تصمیم گرفت نوبت به انتخاب بهترین روش ورود به این کشور می­رسد. روشهای ورودی که در گزينه­هاي شرکتها قرار دارد عبارتند از : صادرات، سرمایه­گذاری مشترک، سرمایه­گذاری مستقیم.

1-2 تشريح و بيان موضوع:

    صادرات ساده ترین و کم ریسک ترین راه ورود به یک بازار خارجی است. صادرات کمترین تخصيص امکانات و کمترین تغییرات بر روی برنامه های داخلی را در بردارد و میزان ارز آوري صادرات بیش از هر روش ديگر ورود به بازار است. بعد از دهه­ها پافشاري بر استراتژي جايگزيني واردات كه از سوي كشورهاي در حال توسعه اتخاذ شده ولي به نتايج در خور توجهي در جهت توسعه صنعتي اين كشورها نيانجاميد، استراتژي توسعه صادرات در مواردي به عنوان استراتژي جايگزين ولي در موارد بسيار ديگري به عنوان استراتژي مكمل در دستور كار و صدر برنامه­هاي توسعه صنعتي كشورهاي جهان قرار گرفت. نگاهي به تجربه موفق كشورهاي تازه صنعتي شده نظير كره جنوبي، سنگاپور و ...گذشته موفقيت آميز اين استراتژي را تجلي بيشتري مي­بخشد. کشورهایی که اصطلاحا « چهارببر » نامیده می شوند ( سنگاپور، هنگ کنگ، کره جنوبی ، تایوان ) و همینطور ژاپن از طریق صادرات توانستند در کشورهای خود توسعه اقتصادی ایجاد کنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر