7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36554
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2248

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نظام نامناسب توزيع

دانلود تحقیق درمورد نظام نامناسب توزيع

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد نظام نامناسب توزيع

با دانلود تحقیق در مورد نظام نامناسب توزيع در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نظام نامناسب توزيع را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نظام نامناسب توزيع ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نظام نامناسب توزيع

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

نظام نامناسب توزيع ,اساسي ترين مشكل صتعت سيمان

 

اساسي ترين مشكل صنعت سيمان و صنايع پيرامون آن , نظام غلط توزيع سيمان در كشور است كه باعث مصرف غلط و غير علمي اين محصول شده است.
دراين نظام توزيعي, سيمان از قالب يك كالاي صنعتي خارج و در رديف ارزاق عمومي ارزيابي شده است.
در حال حاضر از 31 ميليون تن سيمان توليدي كارخانجات كشور 60 درصد تحت عنوان سهميه مردمي بوسيله عاملين توزيع مصالح ساختماني در اختيار مردم قرار مي گيرد, 25 درصد براي پروژه ها و طرح هاي عمراني منظور مي شود و 15 درصد بوسيله كارخانجات بتن و سازندگان قطعات بتني مصرف مي شود. اين در حاليست كه به غير از آن بخشي كه توسط كارخانجات مجاز توليد قطعات بتني و بتن آماده, مصرف مي شود 60 درصد سهميه مردمي سرنوشتي پيدا ميكند كه با اصول تهيه و توليد بتن مغاير است.
دراين 60 درصد كه به وسيله كارگران غير ماهر و بدون استفاده از ماشين آلات و عدم نظارت متخصصين مصرف مي شود . معمولا بخش عظيمي ازآن به صورت بي رويه اسراف مي شود. چنانچه در طرح جامع سيمان به اين مسئله توجهي نشود و اين طرح نتواند سيمان توليدي كشور را به سمت مصرف صنعتي هدايت كند مشكل سيمان درفصول كاري برطرف نمي شود.
اساسا مشكل سيمان دركشور , به خاطر سهميه اي است كه در اختيار افراد غيرمتخصص قرار مي گيردو چون ظرفيت توليدي كارخانجات سيمان در فصل كار محدود است لذا 60 درصد سيمان كشور در اختيار كساني قرار مي گيرد كه توانايي مصرف صحيح و اصولي آن را ندارند و يا بگونه اي آزاد وارد بازار سياه مي كنند.
سيمان براي تبديل شدن به بتن و قرار گرفتن درنقش اصلي خود در سازه و يا قطعات بتني پيش ساخته, با دقت و محاسبات بسيار دقيقي پس از مخلوط شدن با شن و ماسه و مواد افزودني, دوام اصلي خود را بدست مي آورد, ولي چنانچه سيمان به وسيله افراد غير ماهر و بدون دانش فني و ماشين آلات مصرف شود دوام و پايداري و مقاومت اصلي خود را بدست نمي آورد كه ضمن بوجود آمدن سازه هاي غير مقاوم, طول عمر ساختمان ها و سازه ها را نيز كاهش مي دهد.
ساختمانهاي ايران با همان مصالحي ساخته مي شوند كه در ژاپن ساخته مي شوند . طرح اختلاط و شرايط عمل آوري بتن, همان چيزي است كه در ايران همه اين شرايط را به صورت علمي و ماشين آلات داريم و حتي به خاطر داشتن معادن غني شن وماسه از مزيت بالقوه براي ساختن بناهاي مقاوم برخورداريم اما به خاطر عدم مصرف صحيح سيمان, ساختمانهاي ايراني در برابر حوادث طبيعي از قبيل زلزله و سيل مقاومت ناچيزي دارند.
اخيرا معاونت فني و عمراني شهرداري تهران با صدور بخش نامه اي استفاده از جداول و سنگ دال هاي دستي را ممنوع و بر ضرورت استفاده از نوع ماشيني و استاندارد آن تاكيد كرده است كه در صورت رعايت اين بخشنامه ضمن صرفه جويي سالانه 10 ميليارد تومان دربودجه شهرداري از دور ريز چند هزار تن سيمان كه فقط به وسيله توليد نامرغوب اين قطعه بتني به گورستان مصالح ساختماني منتقل مي شد جلوگيري مي شود و بهتر است ساير دستگاه هاي دولتي نيز ضرورت مصرف صحيح بتن و قطعات بتني را در دستور كار خود قرار دهند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر