دانلود تحقیق درمورد آيروبيك

دانلود تحقیق درمورد آيروبيك

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد آيروبيك

با دانلود تحقیق در مورد آيروبيك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آيروبيك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آيروبيك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آيروبيك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

آموزش هوازي (آيروبيك)

تعريف آموزش هوازي در حركت كوتاهي است كه نياز به جذب اكسيژن را افزايش مي‌دهد. هرچه قدر نياز شما به جذب اكسيژن بيشتر باشد، اعضاي بدن شما (ريه‌ها، قلب و غيره) براي فراهم كردن اكسيژن بيشتر سخت‌تر كار مي‌كنند و بايد كمك كنيد تا بدنتان بتواند به حركت خود ادامه ده. وقتي به سبك حركتي توجخ مي‌كنيد، مي‌توانيد از آموزش ايروبيك (هوازي) استفاده كنيد و مي‌توانيد برويد، برقصيد و دوچرخه سواري كرده و يا پياده‌روي نماييد. تنها چيزي كه مانع انجام كار شما مي‌شود، فكر و خيال است كه چه چيزي براي كاهش چربي شما بهتر است و كاهش آن چه مدت طول مي‌كشد.

ضربان قلب

ضربان قلب شما تعداد ريتم (ضربان) قلب شما است كه معمولاً در عرض يك دقيقه ثبت مي‌شود. آهنگ ساكن قلب شما، تعداد ضربان‌هايي است كه فرد بدست مي‌آورد و مشتاق است تا فعاليت فيزيكي را انجام دهد. با كنترل سرعت قلب خود در طول فعاليت مي‌توان ميزان نياز به كار بدن سخت را در آموزش تعيين كرد، ولي در ابتدا بايد شما بدانيد كه آيا بايد سخت كار كنيد. شما مي‌توانيد با گرفتن نبض خود مقدار ضربان قلب خود را كنترل نماييد و از وسايل كنترل الكترونيكي كه به راحتي در اختيار عموم قرار گرفته مي‌شود، استفاده كرد.

براي پيدا كردن ضربان خود در حال استراحت بايد:

·        2 انگشت خود را روي گردن فقط در كنار حنجره قرار داد.

·        يكبار نبض را مشخص كنيد و به مدت 30 ثانيه آن را بشماريد و در 2 ضرب كنيد.

·        60 ثانيه از ميزان نبض و ميزان متوسط (ميانگين) آن را طي 3 روز ثبت كنيد.

نكات زير را درنظر بگيريد:

-                 لمس كردن آن بايد با احتياط باشد و فشار زياد مي‌تواند سرعت قلب و فشار خون را كاهش دهد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر