7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36424
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1645

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با كار ويروس‌ها در راستاي ويروس زدايي

دانلود تحقیق درمورد آشنايي با كار ويروس‌ها در راستاي ويروس زدايي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد آشنايي با كار ويروس‌ها در راستاي ويروس زدايي

با دانلود تحقیق در مورد آشنايي با كار ويروس‌ها در راستاي ويروس زدايي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آشنايي با كار ويروس‌ها در راستاي ويروس زدايي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آشنايي با كار ويروس‌ها در راستاي ويروس زدايي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آشنايي با كار ويروس‌ها در راستاي ويروس زدايي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:چكيده                           
امروزه با توجه به فراواني ويروس هاي كامپيوتري از يك طرف و صدمات حاصل از انتشار آنها از سويي ديگر شناخت و نحوه مبارزه با آنها بسيار حائز اهميت مي باشد . در اين مقاله آشنايي با نحوه عملكرد ويروسهاي كامپيوتري بيان شده است .                                 
مقدمه                                     
امروزه با توجه به تعدد ويروس هاي كامپيوتري در كشور،كه اغلب آنها نيز ايراني مي باشند، شناخت و جلوگيري از تخريب آنها مفيد ولازم به نظر مي رسد . پيش از هر گونه بحث فني لازم است توضيحي در مورد ويروس و خوب وبد بودن ويروس سازي از ديدگاه مثبت آن بررسي شود تا مبادا افراد بد گمان و احتمالا متنفر از ويروس ، سيل بدو بيراه خود را نثار ويروس نويسان! كنند بد نيست بدانيم جداي از هنر و تكنيك زيباي عملكرد ويروس هاي مختلف و شيريني جدال با ويروس يابها ، خود ويروس عاملي براي حمايت از برنامه هاي كاربردي مي توامند به شمار آيد، چرا كه اولين ويروس ها در راه جلوگيري از كپي برداريهاي غير مجاز طرح و نوشته شده و زمان فعاليت آن را موكول به وقتي كرده اند كه فرد خاطي از " خواهش عدم كپي غير مجاز" نياز به گوش مالي دارد ! تا شايد همين فرد عادت به خريد و تهيه ي برنامه هاي مورد استفاده خود از طريق اصولي بنمايد.
واما ويروس ها برنامه هايي هستند كه به شكل پنهاني، موقع اجرا شدن برنامه آلوده خود را به برنامه هاي اجرايي نظير فايل هاي COM و EXE مي چسبانند و معمولا بدون اينكه تاثيري در كار اصلي برنامه آلوده بگذارند، منتظر زمان فعاليت نهايي يا برقراري شرط خاصي مي شوند . حال اين فعاليت مي تواند بزرگتر كردن فايلهاي مختلف DATA باشد ، يا آلوده كردن فايلهاي اجرايي و يا از بين بردن اطلاعات PARTITION TABLE، معدوم كردن اطلاعا ت با ارزش يا از كار انداختن فايل هاي اجرايي و ... باشد                        

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر