دانلود تحقیق درمورد ابزارهايي جهت تجزيه و تحليل تصميمات

دانلود تحقیق درمورد ابزارهايي جهت تجزيه و تحليل تصميمات

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد ابزارهايي جهت تجزيه و تحليل تصميمات

با دانلود تحقیق در مورد ابزارهايي جهت تجزيه و تحليل تصميمات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ابزارهايي جهت تجزيه و تحليل تصميمات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ابزارهايي جهت تجزيه و تحليل تصميمات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ابزارهايي جهت تجزيه و تحليل تصميمات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قسمتی از فایل:

ابزارهايي جهت تجزيه و تحليل تصميمات

تجزيه و تحليل تصميمات پرمخاطره

اين سايت اينترنتي فرآيند تجزيه و تحليل تصميمات را براي تصميم گيري شخصي و اجتماعي توصيف مي كند، همچنين استفاده معيار تصميم گيري مختلف اطلاعات و كيفيت هاي گوناگون را بيان ميكند.

اين سايت عواملي كه در تجزيه و تحليل تصميمات فرعي و همچنين انتخاب ها را به خوبي هدفها فرئي ياتي كه تصميم گيري را جهت مي بخشند توصيف و شرح مي دهد. همچنين راههاي كليدي كه با سليقه طراح درباره فرضيات مرتبط است ،معيار براي انتخاب، روشهاي انتخاب و ابزار و روشهاي ارزيابي احتمال خطر را ارائه مي دهد.

 

ليست

1-   معرفي وخلاصه

2-   مدلهاي اجتماعي: از داده ها به اطلاعات قطعي

3-   تجزيه و تحليل طرح: توجيح پذير كردن و طرحهاي قابل دفاع

4-   عوامل مدلهاي تجزيه و تحليل طرح

 


معرفي و خلاصه

تجزيه وتحليل تصميمات حمايت كمي را براي طراحان درتمام شاخه هاي مهندسي مثل: تجزيه و تحليل در طراحي دفاترو آژانسهاي عمومي ومشاوره مديريت پروژه برنامه ريزي فرآيند توليد-تجزيه وتحليل امور تجاري واقتصادي حمايت كارشناسان علوم پزشكي-بازنگري به تكنولوژي و غيره را فراهم نمايد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر