12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36310
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2210

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد گازسوز كردن خودروها

دانلود تحقیق درمورد گازسوز كردن خودروها

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد گازسوز كردن خودروها

با دانلود تحقیق در مورد گازسوز كردن خودروها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق گازسوز كردن خودروها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق گازسوز كردن خودروها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد گازسوز كردن خودروها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:64 صفحه

قسمتی از فایل:

بررسي وضعيت گازسوز كردن خودروها در ايران و ساير كشورها

در سال‌هاي اخير، وقوع بحرانهاي نفتي، افزايش سريع تعداد خودروها، كاهش ذخاير نفتي و تصويب قانون‌هاي سخت مبارزه با آلودگي محيط‌زيست، منجر به آن شده تا ساخت خودروهاي كم‌مصرف و با آلايندگي كم و همچنين استفاده از سوخت‌هاي جايگزين، در دستور كار مراكز تحقيقاتي جهان قرار گيرد.

در كشور ما نيز به‌دليل مصرف بي‌روية فرآورده‌هاي نفتي و محدوديت ظرفيت‌هاي پالايشگاهي براي توليد بنزين و گازوييل، مشكل تأمين بنزين را تا حدي بغرنج ساخته كه اخيراً برخي مسئولان، جيره‌بندي بنزين را به‌عنوان راه‌ چاره مطرح كرداند.

در سه ماهه اول سال 82 ظرفيت توليد بنزين در داخل حدود 16 ميليون ليتر كمتر از ميزان بنزين مورد نياز كشور است كه ميزان اين كمبود، نسبت به مدت مشابه سال قبل، 52.5 درصد افزايش پيدا كرده است. واردات بنزين در همين مدت از سال، حدود 316 ميليون دلار بوده كه در مقايسه با چهار ماه نخست سال گذشته، 55 درصد رشد داشته است. طبق آمار موجود، ميزان گازوئيل مصرفي در همين مدت از سال 82، حدود 68 ميليون و 900 هزار ليتر بوده كه بنا به گفتة مسؤلان، با اين روند مصرف، كشور ما در آينده به واردكنندة گازوئيل نيز تبديل خواهد شد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر