دانلود کاملترین طرح جابر بن حیان سال 1402 در مورد نخل

دانلود کاملترین طرح جابر بن حیان سال 1402 در مورد نخل

0 1.9k
دانلود کاملترین طرح جابر بن حیان سال 1402 در مورد نخل

دانلود کاملترین طرح جابر بن حیان سال 1402 در مورد نخل که این طرح بروز شده در سال تحصیلی جدید بصورت WORD در مورد نخل ها به همراه دفترکارنما پرشده پیوست بوده و برای پایه های (اول تا چهارم ابتدایی)مناسب می باشد لازم به ذکر است نوع طرح جابر نخل بصورت طرح نمایشی علمی تحقیق بوده و هر آنچه از یک طرح جابر می خواهید برای شما دانش آموزان و فرهنگیان محترم فراهم کردیم .

 

محتوای محصول :

  1. فایل word عنوان تحقیق
  2. فایل word مسئله تحقیق
  3. فایل word فرضیه تحقیق
  4. فایل word تحقیق زمینه ای
  5. فایل word مواد و روش کار
  6. فایل word بسم الله الرحمان الرحیم
  7. فایل word سپاسگزاری
  8. فایل word نتیجه گیری
  9. فایل word منابع
  10. 10 تصویر مرتبط با موضوع
  11. الگوی پیشنهادی طرح جابر (به منظور راحتی کار طراحی شما)

این طرح زیبا و کامل شامل محتوای: عنوان فانتزی وخلاقانه ،مسئله ، تحقیق زمینه ای یا متن ،جدول ویژه طرح طبقه بندی ، نتیجه گیری ، منابع معتبر، سپاسگزاری، دفتر کارنما پرشده و تکمیل شده ، عکس های مرتبط ، تابلو نمایش کارتون پلاست ، حاشیه های زیبا ، سرتیتر ها ، مطالب مفید و کامل و...

این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد، فونت متن و تیتر و اندازه رعایت شده .
حاشیه و غالب حرفه ای مرتبط با طرح ,مناسب برای جشنواره جابربن حیان و موفق شدن و مقام آوردن شما در سطح منطقه و استان.

این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) و pdf می باشد.
قسمتی کوچکی از این مجموعه برای شما ارائه می دهیم:تحقیق زمینه ای :

چندین هزار گونه نخل در سراسر جهان وجود دارد اما انواعی از ارزشمند ترین نخل ها عبارتند از : نخل نارگیل، نخل خرما و نخل ساگو ، برخی از نخل ها شیره ی بسیار شیرینی تولید می کنند که از آن شیره آب نبات، شکر و شراب ساخته می شود.تنه درخت نخل در ساخت خانه ها، قایق ها ، پل ها ،شبکه ها کانال و نرده ها استفاده می شود. الیاف الاستیک که لبه ها ی درخت را پوشش می دهند برای ساخت زین شتر و اسب استفاده می شود. و از بخشی برگ های خرد شده آن به عنوان فلوت ، تشک، بشقاب و سبدهای حصیری استفاده می شود. از جمله چیز های دیگری که درخت نخل در ساخت آن ها دخیل است : رنگ، کاغذ، تخته موج سواری و موم می باشد.درختان نخل دارای ارزش نمادین باستانی هستند. آشوری ها معتقد بودند که نماد زندگی ابدی درخت نخل است. حتی مسیحیت نیز اهمیت ویژه ای برای این درخت قائل است . این اهمیت در کتاب های مقدس و حتی قرآن نیز ذکر شده است.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

پشتیبانی 24 ساعته و ارسال در تلگرام و واتس اپ

ارتباط فوری در تلگرام 👈 https://t.me/drsifile

(دریافت مستقیم+ارسال در ایمیل)


15,000 تومان