دانلود تحقیق درمورد شهركهاي صنعتي

دانلود تحقیق درمورد شهركهاي صنعتي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد شهركهاي صنعتي

با دانلود تحقیق در مورد شهركهاي صنعتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شهركهاي صنعتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شهركهاي صنعتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شهركهاي صنعتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

پيشگفتار

شهركهاي صنعتي در كشور ما از قدمت ديرينه اي برخوردار نمي باشند . اجتماع سازمان يافته واحدهاي صنعتي متناسب با استعداد مناطق محل استقرار موجبات هم افزائي و        بهره وري مطلوب از منابع را فراهم مي سازد و علاوه بر ايجاد اشتغال مولد به رشد توليد داخلي و ارتقاء سطح فناوري مي انجامد . در نظام استمرار جمعي واحدهاي صنعتي ، توليد كنندگان كوچك و متوسط با دستيابي به پتانسيل هم مكاني سهم مناسبي ا ز بازار تقاضا را به خود اختصاص مي دهند و همين عامل اسباب رونق مستمر و افزايش كمي آنان را به دنبال مي آورد .

آموزشهاي تخصصي در مجموعه هاي متمركز به آساني مي تواند جامعه عمل بپوشد و نقش مهم خود را در ارتقاء كيفي محصولات و كاهش قيمت تمام شده آنان با بكارگيري فناوريهاي نو و مدرن بخوبي ايفا نمايد .

كاهش هزينه هاي عمومي ناشي از استفاده از منابع آب متمركز و شبكه هاي برق و گاز و تلفن و فاضلاب و تصفيه خانه اختصاصي ارائه خدمات پيمانكاري جزء از سوي واحدهاي بزرگ به توليد كنندگان كوچك مجموعاً موجبات تمايل مسئولان و مديران صنعتي براي استقرار سازمان يافته واحدهاي توليدي را فراهم مي سازد و از همه مهمتر جلوگيري از تداخل غير ضرور و بافت هاي مسكوني و تجاري شهري با بافت صنعتي اسباب رويكرد به اجتماع سامان يافته كارخانجات و صنايع را به دنبال داشته است .

در اواخر سال 1362 قانون راجع به تأسيس شركت شهركهاي صنعتي به تصويب مجلس رسيد و از سال 1363 فعاليت اين شركت آغاز شد و بتدريج در استانهاي مختلف كشور شركتهاي تابع ايجاد شدند .

سوابق موجود نشانگر آن است كه در سالهاي اوليه تأسيس ، طراحي برخي از شهركهاي صنعتي توسط مشاورين شهر ساز انجام شده ليكن بتدريج بدليل ماهيت درآمد هزينه بودن شركتهاي شهركهاي صنعتي موجباتي فراهم گشته است كه كار طراحي شهركهاي صنعتي و قبل از آن مطالعات امكان پذيري احداث راساً توسط شركت شهركهاي صنعتي انجام شود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر