دانلود پاورپوینت تدوین گزارش اقدام پژوهی

دانلود پاورپوینت تدوین گزارش اقدام پژوهی

0 2.5k
دانلود پاورپوینت تدوین گزارش اقدام پژوهی

دانلود پاورپوینت تدوین گزارش اقدام پژوهی در تعداد 33 اسلاید قابل ویرایش(پاورپوینت قابل تغییر) تحت عنوان دانلود فایل گزارش اقدام پژوهی در قالب پاور با قیمت بسیار ویژه از وبسایت بانک فایل درسی معلمان(درسی فایل ) می باشد لطفا جهت دانلود گزارش تدوین فایل اقدام پژوهی ویژه معلمان و دانشجویان محترمی که قصد ارائه یک پاورپوینت آموزشی کم یاب با موضوع گزارش اقدام پژوهی می باشند توسط ما تهیه و تدوین شده است

تعریف اقدام پژوهي:
در واقع نوعي رویکرد پژوهشی است که در آن افراد مشغول در کاری، برای بهسازی و اصلاح وضع نامطلوب کار خود، با مشارکت افراد ذینفع در آن، به پژوهش ومطالعه می پردازند.

نخستين گام در هر پژوهش تعيين موضوع مي باشد موضوعي كه انتخاب مي كنيد بايد داراي اين ويژگيها باشد:
الف: مورد علاقه شما باشد:
ب: پژوهش پذير باشد:بعضی از موضوعات به علل گوناگوني پژوهش پذير نيستند .براي نمونه اين سوأل کلي که «چگونه مي توانم هوش کودکان راافزايش دهم؟» پژوهش پذير نيست،اما این موضوع:«چگونه توانستم هنرجویان پایه دوم تعمیر تلفن همراه هنرستان تلاشگران رابه درس انگليسي علاقمند نمايم»مناسب است.
ج: داراي اهميت باشد.
د: در توان پژوهشگر باشد
ه: منابع اطلاعاتي كافي در اختيار باشد.اطلاعات،اساس هر پژوهش را تشكيل ميدهد،عدم دسترسي محقق به اطلاعات كافي كار تحقيق را دشوار مي كند.

فرهنگی گرامی ما مفتخریم که شما وبسایت معتبر درسی فایل راجهت دانلود فایل آموزشی خود انتخاب کرده اید ما هم متعهد به پشتیبانی 24 ساعته و ارائه فایل با کیفیت شما می باشیم.

پشتیبانی 24 ساعته و ارسال در تلگرام و واتس اپ

ارتباط فوری در تلگرام 👈 https://t.me/drsifile

ارتباط فوری در واتس آپ 👈 http://wa.me/989306359679

(دریافت مستقیم+ارسال در ایمیل)


15,000 تومان