دانلود تحقیق درمورد كاربرد سلاح هاي شيميايي و بيولوژيك در جنگ ايران و عراق

دانلود تحقیق درمورد كاربرد سلاح هاي شيميايي و بيولوژيك در جنگ ايران و عراق

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد كاربرد سلاح هاي شيميايي و بيولوژيك در جنگ ايران و عراق

با دانلود تحقیق در مورد كاربرد سلاح هاي شيميايي و بيولوژيك در جنگ ايران و عراق در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كاربرد سلاح هاي شيميايي و بيولوژيك در جنگ ايران و عراق را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كاربرد سلاح هاي شيميايي و بيولوژيك در جنگ ايران و عراق ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كاربرد سلاح هاي شيميايي و بيولوژيك در جنگ ايران و عراق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:60 صفحه

قسمتی از فایل:

بررسي هاي باستان شناسي نشان مي دهد كه تا نخستين دوره ها نوسنگي : خبري از جنگ نيست ولي در ادوار بعدي عصر نوسنگي، بشر توانست سلاح بسازد و جنگ بين همنوعان بطور فزاينده اي آغاز شده اين واقعيتي مسلم است كه «پيشرفت تكنولوژي همواره توان نهفته اي براي ويرانگراي در بطن خود پرورش مي دهد». وقوة سلاح سازي بشر پا به پاي پيشرفت علوم به پيش آمده است.

    تا به امروز كه سلاحهاي هراس آور كشتار جمعي قادرند تمدن قرن بيستم را به همان وضع پيش از عصر صنعت بازگردانند. قدرت ويرانگر ماشين جنگي جديد، چيزي جز نتيجه طبيعي قدرت پرهيجان تكنولوزي صنعتي امروزي نيست. از تاسف بازترين جنبه هاي زندگي بشر در سالهاي پاياني قرن بيستم صرف مقادير هنگفت پول براي ساخت جنگ افزار و نابودي همنوعان خود است. به رغم هياهوي نظم نوين جهاني كه طبعاَ مستلزم كاهش تهديد ناشي از جنگ افزارهاي وحشتناك است، نه تنها قدرتهاي بزرگ از توليد و فروش انواع آن چشم نمي پوشند بلكه تنور توليد سلاحهاي مهلكتر و مخربتر بافن آوري پيشرفته را هر روز داغتر مي كنند هم اينك تهديد ناشي از وجود اين سلاحها به خصوص سلاحهاي كشتار جمعي به گونه اي است كه مي توان آن را ناديده گرفت وبا خيال آسوده از امنيت بين المللي سخن گفت:

    امنيتي كه تك تك اعضاي جامعه بين المللي به آن نيازمندند در عين حال ممكن است بعضي معتقد باشند كه سلاحهاي كشتار جمعي و به خصوص سلاح هسته اي بيشتر به قدرتهاي دارندة آن مربوط مي شوند و بقيه را با آن كاري نيست ولي با نگاهي عميق تر آشكار مي شود كه در اين صحنه از سهم و نفع ديگران نبايد غفلت كرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر