دانلود تحقیق درمورد رعایت حقوق پدر و مادر و احترام و احسان و اکرام و نیکی به آنها

دانلود تحقیق درمورد رعایت حقوق پدر و مادر و احترام و احسان و اکرام و نیکی به آنها

0 3k
دانلود تحقیق درمورد رعایت حقوق پدر و مادر و احترام و احسان و اکرام و نیکی به آنها

با دانلود تحقیق در مورد رعایت حقوق پدر و مادر و احترام و احسان و اکرام و نیکی به آنها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رعایت حقوق پدر و مادر و احترام و احسان و اکرام و نیکی به آنها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رعایت حقوق پدر و مادر و احترام و احسان و اکرام و نیکی به آنها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رعایت حقوق پدر و مادر و احترام و احسان و اکرام و نیکی به آنها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:64 صفحه

قسمتی از فایل:

لا حول و لا قوه الاّ باللّه

پدر و مادر به عنوان دو انسان فداکار و زحمتکش که تمام بار مسئولیت های مربوط به تربیت فرزند را بر دوش دارند در نزد خداوند از جایگاه منحصر به فردی برخوردار هستند به طوری که در آیات متعدد بر لزوم اطاعت و تکریم آنها فرمان داده شده است و ذات باری تعالی نام آنان را در ردیف نام خود قرار داده است و بر رعایت مقام و منزلت آنها تأکید نموده است.

از نظر قرآن و روایات اهلیت (ع) و از نظر تاریخ و تجربه اثبات شده است که پدر و مادر دخالت مؤثر در سعادت و خوشبختی فرزندان خود را دارند از پیغمبر اکرم (ص) روایت شده است که دل مادر زمینه ساز سعادت و یا شقاوت بچه است والدینی که در عقاید اخلاقی خویش استوار هستند فرزندانی با آرمانهای عالی بار می آورند.

از دامان مادران با ایمان شهدا به معراج رفتند پس بر ما لازم است تا حقوق والدین را از دیدگاه قرآن و اهلیت (ع) بشناسیم تا در دنیا و آخرت اهل خسران نباشیم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر