دانلود تحقیق درمورد كرايكولر

دانلود تحقیق درمورد كرايكولر

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد كرايكولر

با دانلود تحقیق در مورد كرايكولر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كرايكولر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كرايكولر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كرايكولر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:32 صفحه

قسمتی از فایل:

بررسي انواع و كاربردها

سرد كننده هاي كوچكي كه بيش از چند وات سرمايش ايجاد نمي كنند. اين واحدها بازده پاييني داشته ولي مسايل ديگري از قبيل عدم قابليت اطمينان، اندازه، جرم، لرزش  و قيمت بالاي آن ها، بيشترين توجه توليد كنندگان اين نوع ابزارهاي تبريد را به خود جلب نموده است. درجه ي اهميت هر يك از اين مسايل وابستگي مستقيم به كاربرد كرايكولر دارد. بيشترين كاربرد كرايكولرها در سرمايش حسگرهاي مادون قرمز نصب شده بر روي ماهواره هاي نظامي مي باشد. كرايكولرهاي استرلينگ با ظرفيت سرمايي حدود 25/0 در 80 درجه كلوين اصولاً براي كاربردهايي از اين قبيل در نظر گرفته شده اند. اما عمر متوسط 4000 ساعته ي اين ابزارها براي پاسخگويي به نيازها مناسب نمي باشد. اين قابليت اطمينان پايين كرايكولرهاي استرلينگ موجب ايجاد عزمي راسخ در توليد كنندگان براي ارتقاي كيفيت كاري اين دستگاه ها و همين طور موجب تحقيقات و پيشرفت هايي در سرد كننده هاي پالس تيوب شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر